Re: Pronken met je Platinums

456
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote: Proficiat. Was het leuk om te halen? :)
Alles was heel tof ja buiten 1 trophy waarbij je een soort Goat versie van het mobile spel Flappy Bird moet spelen en 10 punten halen.

Frustratie en gebleit gegarandeerd! :p
Goed om te weten :D Ik vond die video's van PewDiePie steeds heel grappig, wanneer hij goat simulator speelde :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

458
Kolm wrote:Grats allemaal! :cool:

@M-power: Hoelang heb je er ongeveer over gedaan?
Ik heb 2 playtroughs gedaan, een keer alle cutscenes gezien en de 2de keer alles geskipped. Maar ik heb nog een stuk mogen grinden voor die cookingtrophy. Ik schat rond de 70u.
Image

Re: Pronken met je Platinums

461
Image
Ik durf het haast niet te bekennen ... inderdaad de platinum van The Book of Unwritten Tales. :shhhh:

Nadat ik feitelijk de moed al had opgegeven en door Kolm gered werd, was het me gelukt er alsnog een review over te schrijven: https://www.pressxtorevive.com/the-book ... n-tales-2/.
Ondanks alle tegenslag was het verhaal me alsnog gaan boeien en kon ik echt genieten van de prachtige graphics. De puzzels zijn in mijn ogen echter dermate ingewikkeld dat ik maar liefst 2 walkthroughs nodig had om uiteindelijk de finish te halen.

Heeft deze ervaring mijn kijk op de door mezelf gegeven eindscore veranderd? Nee, de 3 sterren staan nog steeds om de in de review vermeldde redenen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

462
Sora_Lizard wrote:
Image
Ik durf het haast niet te bekennen ... inderdaad de platinum van The Book of Unwritten Tales. :shhhh:

Nadat ik feitelijk de moed al had opgegeven en door Kolm gered werd, was het me gelukt er alsnog een review over te schrijven: https://www.pressxtorevive.com/the-book ... n-tales-2/.
Ondanks alle tegenslag was het verhaal me alsnog gaan boeien en kon ik echt genieten van de prachtige graphics. De puzzels zijn in mijn ogen echter dermate ingewikkeld dat ik maar liefst 2 walkthroughs nodig had om uiteindelijk de finish te halen.

Heeft deze ervaring mijn kijk op de door mezelf gegeven eindscore veranderd? Nee, de 3 sterren staan nog steeds om de in de review vermeldde redenen.
een harde noot om te kraken dus :idea:
cron