Re: Pronken met je Platinums

1141
RoyVdW wrote:In principe moet 'Roeping der Plicht' er nog voor de 'Call of Duty' dus :smug:

Verrie naajs kongretjoeleesjuns maar wel klote nu sta je weer ééntje voor :angry: :hi5: Sora zal het ook wel beu worden altijd die medailles aanpassen en Teef die leiderbord :P
Haast u voor zondag huphup

Re: Pronken met je Platinums

1142
RoyVdW wrote:In principe moet 'Roeping der Plicht' er nog voor de 'Call of Duty' dus :smug:

Verrie naajs kongretjoeleesjuns maar wel klote nu sta je weer ééntje voor :angry: :hi5: Sora zal het ook wel beu worden altijd die medailles aanpassen en Teef die leiderbord :P
Lol :lol: Idd Roeping der Plicht ben ik nog vergeten!
Image

Re: Pronken met je Platinums

1145
Odin Sphere was wel een leuke game. Beetje herhalende gameplay, maar door 5 verschillende personages ging het toch niet vervelen.
Ik was binnen de 30 uur klaar maar dat had makkelijk meer kunnen zijn als ik niet alle cutscenes ging skippen :shh:
Die duurde mij soms toch echt wat te lang.
Je hebt bij elke act 8 levels waarvan 2 levels echte gameplay is (en 1 boss level) en de rest cutscenes (dus 4 ;) )
Image

Re: Pronken met je Platinums

1147
Marty wrote:Odin Sphere was wel een leuke game. Beetje herhalende gameplay, maar door 5 verschillende personages ging het toch niet vervelen.
Ik was binnen de 30 uur klaar maar dat had makkelijk meer kunnen zijn als ik niet alle cutscenes ging skippen :shh:
Die duurde mij soms toch echt wat te lang.
Je hebt bij elke act 8 levels waarvan 2 levels echte gameplay is (en 1 boss level) en de rest cutscenes (dus 4 ;) )
Op zich wel herkenbaar. Ik ben inmiddels halverwege het 3de personage :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1150
CrispGlo wrote:Pas de derde, maar toch trots :saint: : Assassin's Creed Unity
Welkom op het ons gezellige forum! :cool:

Gefeliciteerd, elke platinum is er een om blij mee te zijn. Bij mij gaat het ook niet zo vlot. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1152
Sora_Lizard wrote:
CrispGlo wrote:Pas de derde, maar toch trots :saint: : Assassin's Creed Unity
Welkom op het ons gezellige forum! :cool:

Gefeliciteerd, elke platinum is er een om blij mee te zijn. Bij mij gaat het ook niet zo vlot. :D
Inderdaad welkom op het forum CrispGlo. En bij mij loopt het ook geen storm met de platina. ;( :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1154
Image
Platinum #113: LA Cops

Ik vond hem persoonlijk niet zo makkelijk als ze overal beweerden. Het lokken van vijanden door op de deuren te schieten werkte wel goed. Maar de trick voor de meeste levels was toch om beide cops levend te hebben op het einde van een area zodat je in de volgende area nog steeds twee cops met assault riffles hebt ipv 1 met assault en 1 met een pistol... In dat laatste geval werd het echt frustrerend moeilijk vond ik. Herstarten van het level was dan een betere optie.
Image
Trophy #7000 en Platinum #114: WATCH DOGS

Had deze al sinds release maar nu pas aan toegekomen :saint:
Tijd voor de DLC ervan.
Image
cron