Re: Pronken met je Platinums

1247
#95 (still missing 2... :() Gran Turismo
Image
Met speciale dank aan NTGSRuler en fsterchele. Die zullen zich afvragen waarom...: het helpt echt heel erg dat je een lijn van de ghost van een ander (iemand uit je friends list) beschikbaar hebt bij alle license testen. Dat was de moeilijkste trophy en het is dus erg handig dat je gaandeweg de langere tests een idee hebt of je in de buurt van de benodigde tijd zit.
Na GT5 had ik nooit verwacht ooit nog een GT op platinum te halen. De game zelf viel me 100% mee overigens. Typische GT game en dat bedoel ik in dit geval positief!
Image

Re: Pronken met je Platinums

1251
Elexus wrote:
Sanity penguin wrote:#20
Hero of heroes (Ratchet & Clank)
Image
Altijd leuke games en deze was niet anders :)
Grats! En de rest ook natuurlijk grats met de mooie plats. :)

Maar oeioei, Sanity is weer dichter aan't komen... :O
Toch nog 2 achter. Nu bezig met Mafia III (kan wel eens lang duren - zoals bij Mad Max) en ik hoop ook wel op plat van Tomb Raider als mijn vrouw daar mee klaar is :p
Misschien moet ik zo eens wat kortere spellen spelen ofzo :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1252
Sanity penguin wrote: Toch nog 2 achter. Nu bezig met Mafia III (kan wel eens lang duren - zoals bij Mad Max) en ik hoop ook wel op plat van Tomb Raider als mijn vrouw daar mee klaar is :p
Misschien moet ik zo eens wat kortere spellen spelen ofzo :lol:
Vraag wat tips van coolgamer :P

Re: Pronken met je Platinums

1256
#96 (er ontbreken nog steeds 2 op psnprofiles) Niet in Kaart Gebracht 4: Het Einde van Een Dief
Image
Helaas vond ik 'm dus niet zo goed als de trilogie, al kan dat iets met verwachtingen te maken hebben. De beste graphics op een console tot nu toe (ik zal 'm straks met de Pro zeker nog eens opstarten), maar wat mij betreft qua gameplay veel minder goed in balans helaas.
Image
cron