Re: Pronken met je Platinums

1943
RoyVdW wrote:Mooie Coolgamer :cool:

:Tp: 104 Jak & Daxter: Het Voorlopers Nalatenschap

Leuk dat die bij de nieuwste Niet op de Kaart Gezet zat. Best kort. Jammer dat Ondeugende Hond geen nieuwe op PS4 uitbrengt.
...of op PS3 heeft uitgebracht.... :D
Alhoewel ik de eerste J&D nog altijd 10x beter dan Jak 2/3 vind.... (The Lost Frontier is niet van Ondeugende Hond)

Congrats Roy hiermee! En ook Ruler met Wolfenstein! Ik ben benieuwd of GTA: VC toch nog nr 100 wordt, of niet...
Image

Re: Pronken met je Platinums

1944
paveman wrote:
RoyVdW wrote:Mooie Coolgamer :cool:

:Tp: 104 Jak & Daxter: Het Voorlopers Nalatenschap

Leuk dat die bij de nieuwste Niet op de Kaart Gezet zat. Best kort. Jammer dat Ondeugende Hond geen nieuwe op PS4 uitbrengt.
...of op PS3 heeft uitgebracht.... :D
Alhoewel ik de eerste J&D nog altijd 10x beter dan Jak 2/3 vind.... (The Lost Frontier is niet van Ondeugende Hond)

Congrats Roy hiermee! En ook Ruler met Wolfenstein! Ik ben benieuwd of GTA: VC toch nog nr 100 wordt, of niet...
Ik denk het wel Paveman! GTA VC is de allereerste GTA game dat ik heb gespeeld. En ik was volledig weg van het Scarface thema. Alleen het feit dat de game al redelijk van leeftijd is en er een redelijk ambetante trophy inzit doet mij wat twijfelen. Maar ik denk wel dat het deze zal worden als nummer 100.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1946
paveman wrote:Welke trophy is dat dan? Ik heb m namelijk ook nog in de backlog staan.... :|
Image
Take the cannoli

Redelijk tijdrovend en best als eerste te doen. Je vind er genoeg uitleg over hoe en wat.
Dit dus en dan de game op 100% zetten. Dat betekent dus ook alle hulpdienst ( brandweer, politie, albulance) missies tot level 12 te spelen. Was daar vroeger nooit echt goed in maar eigenlijk weinig tijd ingestoken ook. Nu raar maar ik kijk er eigenlijk wel naar uit om eraan te beginnen. Maar eerst dus nog 2 andere games platten :nerd:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1948
paveman wrote:Wauw! That seems like a pain.... Goed om vooraf te weten in ieder geval. En gelukkig zijn er goede strategieën voor bedacht! :)
Veel plezier er alvast mee! Nu eerst GTA: SA en GTA3 platten ter voorbereiding op VC? :D Of heb je die al?
GTA SA heb ik tijdje geleden platinum behaald. En GTA 3 nooit gekocht. Ik ben nu bezig met The Wolf Among Us wat vrij makkelijke platinum is. Omdat ik toch niet volledig de easy way wil gaan wordt nummer 99 normaal F1 2017 wat ik vandaag tweedehands op de kop heb kunnen tikken. Vooral level 50 online halen wordt een grind. Maar ik dacht mss nu best aanschaffen en niet te lang wachten aangezien de online hopelijk nog redelijk druk is. Game is pas uit sinds eind september.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1949
#18 Life Is Strange
Image
Was eigenlijk echt een gemakkelijke. Gewoon het spel uitspelen en daarna kon je via de chapters nog de foto's nemen die je gemist had

#19 Amnesia: The Collection
Image
Dit was een ander paar mouwen. Heb The Dark Descent 3 keer moeten spelen, omdat ik de 2e keer 1 van de 151 collectibles gemist had. Voor de rest moest je ook elk stukje tekst lezen in de game.
Dit zou nu mijn meest zeldzame platinum zijn :p
Image