Re: PlayStation Plus

92
Elexus wrote:Woah Dave zou gratis worden voor Plus maar dit zonder een plek in te nemen in de IGC. Of zo heb ik het toch ergens gelezen. :p
Ahn ok, in dat geval zou ik het niet echt erg vinden.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

95
RoyVdW wrote:PS+ is in principe geweldig. Ben tegen online betaling, maar heb nog nooit online gegamed sinds ik een PS4 heb. De maandelijkse games geven dat abo bedrag dubbel en dik terug en soms zitten er best verrassende games bij en echt goede. Heb mijn eerste jaarabo dan nog van Bol tegen die korting en heb er maar 35 voor betaald. Sony is goed bezig.

Die nieuwe update voegt goede extra's toe. Nu kan je eindelijk games met 0% trofeevoortgang verwijderen en selecteren welke zichtbaar zijn. Ook die tekens voor de tekst in de menu's verduidelijken elke optie.
bij Xbox krijg je niets daarvoor eigenlijk hé Roymans :q:

Re: PlayStation Plus

100
Enkele geruchten voor plus games van april ( niet officieel bevestigd):

the last of us voor ps3, niet voor ps4 ( er is op de us store een afbeelding te zien dat deze gratis wordt voor plus)
monsterbag voor vita
never alone voor ps4
Image

Re: PlayStation Plus

101
Ik verwacht vantegenwoordig eigenlijk niet zo veel meer van IGC. Meestal een indie game en voor degenen die daar van houden ben ik blij. Ik haal mijn psn korting wel uit de store op en speel vaak online dus maakt me niet zo veel uit. Heb wel zwaar genoten van Olliolli2 :)
Image

Re: PlayStation Plus

102
M-power wrote:Enkele geruchten voor plus games van april ( niet officieel bevestigd):

the last of us voor ps3, niet voor ps4 ( er is op de us store een afbeelding te zien dat deze gratis wordt voor plus)
monsterbag voor vita
never alone voor ps4
Hmm, The Last of Us heb ik al dus da's niet zo interessant. Wel een mooie titel voor de mensen die hem nog niet zouden hebben. Never Alone voor de PS4 lijkt me heel fijn. Van Monsterbag heb ik eigenlijk nog nooit gehoord dus ben benieuwd. :p
Image
cron