Re: Deel je SEN (PSN) ID

31
JeroenVK1984 wrote:
ShAmPi wrote: Mijn vriendenlijst beperkte zich niet zo lang geleden tot enkel mensen die ik persoonlijk ken.
Same here, ik ook normaal enkel mensen die ik ken. Voor deze community maak ik uitzondering.

De eersten is dus Gamefreak geworden.
:drink: proost !!

Re: Deel je SEN (PSN) ID

32
Gamefreak wrote:
JeroenVK1984 wrote:
ShAmPi wrote: Mijn vriendenlijst beperkte zich niet zo lang geleden tot enkel mensen die ik persoonlijk ken.
Same here, ik ook normaal enkel mensen die ik ken. Voor deze community maak ik uitzondering.

De eersten is dus Gamefreak geworden.
:drink: proost !!
We kopen een :taart: en :party: het!
Image


Game Play Station

Re: Deel je SEN (PSN) ID

40
Toon8 wrote:Om één of andere duistere reden geraakt de mijne nooit op de lijst :think:
Dan hou ik je er nog even af, met dingen die van bovenaf beslist zijn moet je niet verstoren. :q:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Deel je SEN (PSN) ID

43
Die van mij mag er ook wel bij. Gezien de trophycard in de signature en de gelijke naam om dit forum zal het niemand verbazen dat dit paveman is.

@NTGSruler: ik weet niet of ik voor trophyhunter door kan, hangt van de je definitie hiervan af... Ik vind het leuk om trophies te halen, maar meer ook niet. Ben altijd al iemand geweest die games 100% uit wilde spelen en dat is wat dat betreft ook niet veranderd. Ik vind mezelf geen trophyhunter, dus zal je maar niet uit mezelf toe gaan voegen.. :P
Image

Re: Deel je SEN (PSN) ID

44
paveman wrote:Die van mij mag er ook wel bij. Gezien de trophycard in de signature en de gelijke naam om dit forum zal het niemand verbazen dat dit paveman is.

@NTGSruler: ik weet niet of ik voor trophyhunter door kan, hangt van de je definitie hiervan af... Ik vind het leuk om trophies te halen, maar meer ook niet. Ben altijd al iemand geweest die games 100% uit wilde spelen en dat is wat dat betreft ook niet veranderd. Ik vind mezelf geen trophyhunter, dus zal je maar niet uit mezelf toe gaan voegen.. :P
Ik bedoelde niet zozeer de term " trophyhunter" maar eerder mensen die graag trophies verzamelen en soms graag eens trophies "boosten" en daar betrouwbaar in zijn. En jij lijkt mij wel zo iemand ;) Ik stuur je wel invite, maar het zal morgenavond pas zijn. Zou graag het trophy verzamelen terug wat opkrikken lol :P
Image
cron