Re: Pronken met je Platinums

2521
fsterchele23 wrote:
Sanity penguin wrote:Die ring was idd vervelend en meer geluk dan iets anders.

FUT heeft bij mij het langste geduurd op in divisie 4 te raken. Maar EA heeft nu een aanpassing van hun rivals systeem doorgevoerd waardoor de competitie eerlijker verloopt en je minder wordt uitgespeeld tegen bv. Een ploeg vol icons :D
Mede daardoor nu de trophy behaald.
Welja tis da dak verkloot in. Veel te vroeg online begonnen en men kwalificatiematchen verloren en daarom maar in divisie 7 terecht gekomen en ik ben Fifa online heel rap moe :-P tis mij de frustratie nie waard

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Stomme vraag waarschijnlijk, maar er is dus geen mogelijkheid om dat te resetten ofzo en vanaf nul te beginnen?
Image

Re: Pronken met je Platinums

2523
Sanity penguin wrote:Iet bij mijn weten, is gelinkt aan je Ea-profiel volgens mij.
Al valt divisie 7 nog wel mee. Via hun pitch note over de verdeling kan je zien hoeveel skills rating je precies nodig hebt.

https://www.ea.com/games/fifa/fifa-19/n ... lized=true

Daar waar division 4 vroeger 1600 was, hebben ze dat nu gereduceerd tot 1250. Groot verschil dus.
Das idd een enorm verschil mss ooit es goesting in xd

Edit es fut gespeeld en weer vol frustratie. Eraf gelopen worden door sane mane rashford en dergelijke en altij het geluk tegen mij in uiteindelijk. Ik en geluk in games is echt iets dat niet samen gaat.
Image

Re: Pronken met je Platinums

2534
@Kolm; Ben je gek 174u :silly: Proficiat !!

:Tp: 146 Heldenproeven

Image

Tussendoortje van Ratalaika. Wel baggergame trekt op niks in feite.

:Tp: 147 Conan's Ballingschap

Image


Wat een crap spel. Ondermaatse graphics, glitchy en trage controls. Had een YT video gezien dat je de plat kon halen binnen een uur met de admin panel.
Vreemd dat je kan cheaten en zo een plat kan halen. Maar wie speelt deze game legit dat zou zonde zijn van de moeite en tijd. Gelukkig is deze gratis te behalen.
Met dank aan Marty voor de coop trophy.
Last edited by Kolm on 20 Apr 2019 15:38, edited 1 time in total.
Reason: Liever geen echte namen op het publieke gedeelte van het forum gebruiken ;)
Image
cron