Re: PlayStation Plus

136
RoyVdW wrote:Ben deze maand ook een week op fietsreis dus die game uren kan ik niet recupereren :| Waar voor uw geld en hopelijk blijft hij boeien tot dat pling geluid.
Achteraan kruipen op een tandem en op de Vita spelen terwijl je trappelt! Probleem opgelost!
Image

Re: PlayStation Plus

137
Hybris wrote:
RoyVdW wrote:Ben deze maand ook een week op fietsreis dus die game uren kan ik niet recupereren :| Waar voor uw geld en hopelijk blijft hij boeien tot dat pling geluid.
Achteraan kruipen op een tandem en op de Vita spelen terwijl je trappelt! Probleem opgelost!
Zie, ik ben trendzetter
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

139
RoyVdW wrote:Dat ga ik niet doen.
Met een gsm lukt dat idd nog, maarvlet een vita zou ik het niet proberen. Let een ps4 daarentegen
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

140
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Dat ga ik niet doen.
Met een gsm lukt dat idd nog, maarvlet een vita zou ik het niet proberen. Let een ps4 daarentegen :)
Ga op een tandem fietsen. Neem gewoon een hele lange verlengsnoer mee, hang een kar achterop, zet de TV en ps4 in de kar en verbind die met het verlengsnoer. Laat iemand voorop zitten en fietsen en dan kan jij achterstevoren op de fiets zitten en gamen ;)
Image

Re: PlayStation Plus

141
minermb wrote:
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Dat ga ik niet doen.
Met een gsm lukt dat idd nog, maarvlet een vita zou ik het niet proberen. Let een ps4 daarentegen :)
Ga op een tandem fietsen. Neem gewoon een hele lange verlengsnoer mee, hang een kar achterop, zet de TV en ps4 in de kar en verbind die met het verlengsnoer. Laat iemand voorop zitten en fietsen en dan kan jij achterstevoren op de fiets zitten en gamen ;)
En dan komt er regen en is alles om zeep :p
Image

Re: PlayStation Plus

142
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:
dividedx11 wrote: Met een gsm lukt dat idd nog, maarvlet een vita zou ik het niet proberen. Let een ps4 daarentegen :)
Ga op een tandem fietsen. Neem gewoon een hele lange verlengsnoer mee, hang een kar achterop, zet de TV en ps4 in de kar en verbind die met het verlengsnoer. Laat iemand voorop zitten en fietsen en dan kan jij achterstevoren op de fiets zitten en gamen ;)
En dan komt er regen en is alles om zeep
Image
Grote paralu doet wonderen!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

147
Never alone en monsterbag uitgespeeld. Het zijn beide zeer korte games. Never alone is een aanrader, het is vergelijkbaar met limbo maar wat kindvriendelijker.
Monsterbag is een puzzelspel, niet echt mijn ding. Wel eens een guide moeten gebruiken want soms is het onduidelijk wat je moet doen.
Image

Re: PlayStation Plus

150
Sniper_at_w0rk wrote:
dividedx11 wrote:Vanavond Never Alone eens uitproberen, voor de rest ben ik niet heel tevreden van de update.
2 AAA games zijn niet goed genoeg ofzo? :P
Mercenary heb ik al fantastische game, dishonored is mn ding niet :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron