Re: Trophy Leaderboards III

109
met0t0 wrote:Bedankt voor de mooie update! :cool:

Tip voor Kolm: gewoon zoals mij even geen games meer spelen als ge mij ingehaald hebt qua rarity ;)
Voor rarity ga je er inderdaad op vooruit als je niet speelt :q:
Maar het zijn vooral de puzzelgames die ik de laatste tijd heb gespeeld, die geen goed doen aan mijn rarity. Zal zich waarschijnlijk wel weer herstellen als ik andere games speel. Kan wel nog even duren! :p
Image

Re: Trophy Leaderboards III

110
Graag wil ik deze week weer voor nieuwe lijsten zorgen hoewel ik het vermoeden heb dat de belangstelling tanende lijkt.
Reageer een dezer dagen indien je van mening bent dat we dit moeten continueren.
:think:

Zorg er zelf ook even voor dat jouw PSNProfiles tijdig geüpdated is!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards III

112
Ik vind dit ook leuk! :love:

Voor de mensen die zich afvragen waarom PSNP niet automatisch update: Sly is in de backend bezig met wijzigingen waardoor het automatisch updaten uitstaat voor gewone leden. Voor premium leden werkt het wel en gewone leden kunnen wel manueel updaten via de hoofdpagina.
Image

Re: Trophy Leaderboards III

114
Kolm wrote:Ik vind dit ook leuk! :love:

Voor de mensen die zich afvragen waarom PSNP niet automatisch update: Sly is in de backend bezig met wijzigingen waardoor het automatisch updaten uitstaat voor gewone leden. Voor premium leden werkt het wel en gewone leden kunnen wel manueel updaten via de hoofdpagina.
Dus we moeten, om oude Sora het gemakkelijk te maken, allemaal premium lid worden bij PSNP?! :D Maar goed, ik zal uiteraard bij eigen profiel blijven updaten.
Image

Re: Trophy Leaderboards III

115
:lol: :lol:

Zelf ben ik wel Premium vanaf het begin. Tenslotte hebben die mensen voor hun serverruimte ook geld nodig en we hebben er plezier van. Dus voor wat hoort wat.

Als iedereen even zijn of haar eigen profiel updatet dan hebben we de meest recente data in de loop van de week. Ik ga niet iedereen updaten, ben er sowieso al aardig wat tijd aan kwijt. Vooral aan de samenvatting. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu