Re: PlayStation Plus

109
Een mindere maand voor mij. Never Alone lijkt me wel wat. ToG en AA nog nooit van gehoord, maar lijkt me niet veel. Ga Dishonored laten liggen denk want is niet mijn genre. Kan ik me concentreren op AC Unity want die ligt hier al twee maanden onaangeraakt en het wordt eens tijd. The Order 1886 staat ook nog op het wanted lijstje.
Image

Re: PlayStation Plus

110
Ik ben ook zeer blij met killzone, ik wou deze eigelijk al kopen op hetzelfde moment toen ik mijn vita kocht maar ik had toen al 5 spellen en heb dat toen niet gedaan. En de laatste tijd speel ik toch niet meer op mijn vita en zo dacht ik er niet meer aan om hem te kopen, maar nu weer wel :cool:
En dishonored heb ik al maar moet ik nog spelen.
Image

Re: PlayStation Plus

111
Binnenkort staat er een artikeltje van op de blog, moet enkel nog nagekeken worden :) (En @redactie, kunnen jullie nog een gepaste header vinden aub?)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

113
minermb wrote:Ik vind het wel fijn dat het wat kleinere games deze maand zijn voor de ps4, want dan kan in misschien toch eens aan gtaV en AC: unity beginnen :)
Het is meestal toch nooit een grote titel voor de ps4?
Image

Re: PlayStation Plus

114
dividedx11 wrote:Binnenkort staat er een artikeltje van op de blog, moet enkel nog nagekeken worden :) (En @redactie, kunnen jullie nog een gepaste header vinden aub?)
Kunt ge uw opmerkingen over de blog aub beperken tot de voorziene ruimte daarvoor? :P
Image

Re: PlayStation Plus

115
Toon8 wrote:Ik ben ook zeer blij met killzone, ik wou deze eigelijk al kopen op hetzelfde moment toen ik mijn vita kocht maar ik had toen al 5 spellen en heb dat toen niet gedaan.
Ik heb mijn Vita net iets gekocht voor jij de jouwe hebt gekocht en ik heb Killzone: Mercenary al een 4 of 5 keer in m'n handen gehad in de winkel en telkens gedacht: nee, nog niet. En dan nu met PS+, sweet!
Image

Re: PlayStation Plus

116
Hybris wrote:
Toon8 wrote:Ik ben ook zeer blij met killzone, ik wou deze eigelijk al kopen op hetzelfde moment toen ik mijn vita kocht maar ik had toen al 5 spellen en heb dat toen niet gedaan.
Ik heb mijn Vita net iets gekocht voor jij de jouwe hebt gekocht en ik heb Killzone: Mercenary al een 4 of 5 keer in m'n handen gehad in de winkel en telkens gedacht: nee, nog niet. En dan nu met PS+, sweet!
Ja ik ben nu ook wel blij dat ik gewacht heb, op het moment dat ik hem wou kopen was ie nog 30€
Image

Re: PlayStation Plus

118
Elexus wrote:
dividedx11 wrote:Binnenkort staat er een artikeltje van op de blog, moet enkel nog nagekeken worden :) (En @redactie, kunnen jullie nog een gepaste header vinden aub?)
Kunt ge uw opmerkingen over de blog aub beperken tot de voorziene ruimte daarvoor?
Image
Sorry zat op gsm en was wat lui
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron