Re: Trophy Leaderboards II

106
Weer een week voorbij. Redelijk productief met maar liefst 4 mensen die 1 of 2 platinums behaald hebben. Opvallend dat opnieuw iemand rond zijn verjaardag een platinum behaalt. Fsterchele23 behaalde een plat met MXGP3. Gefeliciteerd!

Overall:
Een persoon weet in level te stijgen, gamerke1992 bereikt level 22.

Platinums:
Kolm en Marty halen elk 2 platinums en lopen daarmee weer iets uit op Coolgamer. Onze koele speler zal zeker op zoete wraak uit zijn gezien het feit dat hij met 6 games tegelijk bezig is.
Verder hebben fsterchele23 en Hybris een platinum behaald. Deze lijkt Hybris niet te verstoppen.

Completion:
Iedereen is een beetje gestegen of een beetje gedaald. Roy is een beetje gedaald! Opletten Roy, voor je het weet zit je tussen het gepeupel. Een enkeling wist krampachtig de score vast te houden. Er waren geen plaatsverschuivingen. Sommigen zitten elkaar op de hielen, lijkt me lastig lopen btw. Wie dat zijn? Waar denk je dat we die lijstjes voor maken? Kijk zelf eens.

Rarity:
Zie completion maar dan omgekeerd, degene die stijgt daalt en zhij die daalt stijgt. Ook hier geen plaatsverschuivingen.

In het algemeen ook weer lof voor onze ui die de nul nog steeds weet vast te houden.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

110
Sora_Lizard wrote:Weer een week voorbij. Redelijk productief met maar liefst 4 mensen die 1 of 2 platinums behaald hebben. Opvallend dat opnieuw iemand rond zijn verjaardag een platinum behaalt. Fsterchele23 behaalde een plat met MXGP3. Gefeliciteerd!
Completion:
Iedereen is een beetje gestegen of een beetje gedaald. Roy is een beetje gedaald! Opletten Roy, voor je het weet zit je tussen het gepeupel. Een enkeling wist krampachtig de score vast te houden. Er waren geen plaatsverschuivingen. Sommigen zitten elkaar op de hielen, lijkt me lastig lopen btw. Wie dat zijn? Waar denk je dat we die lijstjes voor maken? Kijk zelf eens.

Rarity:
Zie completion maar dan omgekeerd, degene die stijgt daalt en zhij die daalt stijgt. Ook hier geen plaatsverschuivingen.

In het algemeen ook weer lof voor onze ui die de nul nog steeds weet vast te houden.
Image
Image

Re: Trophy Leaderboards II

113
Ik kan concluderen dat NTGS een goede gamer of doorzetter is hij staat na mij qua volmaaktheid en eerst in zeldzaamheid. En Marty en Kolm met hun platinums. Ben een mietje geen FPS of horrorgames. Ben maar casual ik haal de moderate platinums die iedereen kan halen voor het plezier. :smug:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

114
RoyVdW wrote:Ik kan concluderen dat NTGS een goede gamer of doorzetter is hij staat na mij qua volmaaktheid en eerst in zeldzaamheid. En Marty en Kolm met hun platinums. Ben een mietje geen FPS of horrorgames. Ben maar casual ik haal de moderate platinums die iedereen kan halen voor het plezier. :smug:
Dank je wel Roy voor het compliment. Ik doe mijn best om games zo compleet mogelijk te spelen. Belangrijkste is dat we er plezier in vinden.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

115
Aan de nieuwe lijsten wordt gewerkt maar de combinatie van drukke werkzaamheden en dit weer maakt het wat trager in de afwerking.

Sorry.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

119
De nieuwe Leaderboards zijn er weer. Gezien de minieme verschillen elke week en mijn gebrek aan inspiratie voor het schrijven dezes, stel ik voor om de Leaderboards tweewekelijks uit te voeren.

We kunnen vaststellen dat er na vaststelling van de cijfers na twee weken meer veranderingen en vorderingen zijn vast te stellen dan er gemiddeld na een week vastgesteld kunnen worden.

Overall:
Veranderingen van level hebben zich voornamelijk achterin het peloton voorgedaan, daviduvel +1 en minermb +1. Tevens zijn er twee deelnemers die wel erg dicht tegen een stijging van level aan zitten: met0t0 en Maxidomino. Gaan zij dat de komende twee weken waarmaken?

Platinums:
Onze koploper is en blijft nog steeds ver vooruit, de achtervolgers naderen nog steeds niet hoewel de resultaten toch wel vooraan bij de achtervolgers te vinden zijn, Kolm met +2 plats, paveman met +2 plats gevolgd door NTGSruler en Hybris met elk +1 plat.
Het peloton volgt in wandeltempo en onze vegetariër op het gebied van platinums heeft nog steeds niet gezondigd.

Completion:
Geen noemenswaardige wijzigingen, we noemen ze dan ook niet.

Rarity:
Ten koste van Hybris stoomt met0t0 op naar de kop van het peloton. Hij tikt inmiddels Kolm op de schouder en Kolm weet dat ze haar borst(en) nat kan gaan maken. Daviduvel is net weggevallen bij de groenen en zal een tussensprintje moeten inlassen.

Tot zover dan maar weer beste dames en heren, tot over twee weken. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron