Re: PlayStation Plus

1051
Mr.Wolf wrote:Tis weeral gene vette, maar ze zeggen dat na regen zonneschijn komt. Als da hier nog efkes blijft voortduren, kunnen we beter een ark beginnen bouwen, want het water begint wa hoog te staan
Vind ik mooi gezegd. Toch je gedacht zeggen zonder al die PS+ gamesbashers. (Niet hier).
Mijn hoed af sir! :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

1056
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Wat een ramp!
Xbox doet het in dit opzicht al geruime tijd EXTREEM veel beter!
Ja dit is echt wel de zieligste maand ooit. Terwijl ze bij xbox triple A games krijgen.
Nja, bijna alles wat Xbox nu krijgt hebben wij al gehad met plus :D

Is geen fanboïsme hoor, is gewoon een vaststelling, ik vind het trouwens leuk om die indies te ontdekken (als ik er tijd voor heb)
LBP 3 was super, Styx ook al gekregen maar nog niet kunnen spelen.
Sowieso ben ik blij met wat ze ook geven, ze moeten geen games geven hé, Xbox deed dat vroeger ook niet.

Is altijd gezaag over die ps+ games op social media en dat vind ik jammer, toont maar weer eens hoe verwend de jeugd is :p
Wil je de nieuwste games? Get a job!
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: PlayStation Plus

1057
Stany7 wrote:
Nja, bijna alles wat Xbox nu krijgt hebben wij al gehad met plus :D

Is geen fanboïsme hoor, is gewoon een vaststelling, ik vind het trouwens leuk om die indies te ontdekken (als ik er tijd voor heb)
LBP 3 was super, Styx ook al gekregen maar nog niet kunnen spelen.
Sowieso ben ik blij met wat ze ook geven, ze moeten geen games geven hé, Xbox deed dat vroeger ook niet.

Is altijd gezaag over die ps+ games op social media en dat vind ik jammer, toont maar weer eens hoe verwend de jeugd is :p
Wil je de nieuwste games? Get a job!
Ben wel grotendeels akkoord. Het is fantastisch om gratis games te krijgen. Het is wel een feit dat toen ze de service nog aant opbouwen waren we grotere games kregen ipv al die indies wat we nu krijgen wanneer de service mooi stabiel is met trouwe PS+ leden.
Image

Re: PlayStation Plus

1058
Gezaag is terecht imo. Als ze de online functionaliteiten perse betalend willen, kunnen ze maken dat er iets deftig tegenover staat. En hetgeen ze de laatste tijd gaven bij Plus is utter crap. Ok, het kan niet alle maanden feest zijn, maar nu wordt het toch echt erg. :p
Image

Re: PlayStation Plus

1059
Stany7 wrote:
Nja, bijna alles wat Xbox nu krijgt hebben wij al gehad met plus :D

Is geen fanboïsme hoor, is gewoon een vaststelling, ik vind het trouwens leuk om die indies te ontdekken (als ik er tijd voor heb)
LBP 3 was super, Styx ook al gekregen maar nog niet kunnen spelen.
Sowieso ben ik blij met wat ze ook geven, ze moeten geen games geven hé, Xbox deed dat vroeger ook niet.

Is altijd gezaag over die ps+ games op social media en dat vind ik jammer, toont maar weer eens hoe verwend de jeugd is :p
Wil je de nieuwste games? Get a job!
Ik vind het ook leuker dat ze indies weggeven dan AAA's. Indies gaan vaak sneller aan je neus voorbij dan AAA's. Ik heb spellen kunnen spelen, die ik anders nooit zou hebben gekocht. Games als rocket league, dust: an elysian trail, hotline miami, pixeljunk shooter ultimate, strider, fez, steamworld dig, rogue legacy, oddworld: new 'N tasty, Guacamelee! Super Turbo Championship Edition, super exploding zoo, super time force ultra, magicka 2, broforcer, furi, tricky towers, the deadly tower of monsters, tearaway unfolded en mijn favoriet the binding of isaac zou ik anders nooit hebben gespeeld.

Ik ga dan ook niet snel zitten klagen dat PS+ bagger is, want ze hebben me al veel spellen gegeven die ik fantastisch vond. Het maakt mij dan ook vrij weinig uit als er een keer een maand tussen zit met spellen die niks voor mij zijn, want ik heb al veel plezier mogen beleven. :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

1060
Stany7 wrote:
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Wat een ramp!
Xbox doet het in dit opzicht al geruime tijd EXTREEM veel beter!
Ja dit is echt wel de zieligste maand ooit. Terwijl ze bij xbox triple A games krijgen.
Nja, bijna alles wat Xbox nu krijgt hebben wij al gehad met plus :D

Is geen fanboïsme hoor, is gewoon een vaststelling, ik vind het trouwens leuk om die indies te ontdekken (als ik er tijd voor heb)
LBP 3 was super, Styx ook al gekregen maar nog niet kunnen spelen.
Sowieso ben ik blij met wat ze ook geven, ze moeten geen games geven hé, Xbox deed dat vroeger ook niet.

Is altijd gezaag over die ps+ games op social media en dat vind ik jammer, toont maar weer eens hoe verwend de jeugd is :p
Wil je de nieuwste games? Get a job!
In al die jaren heb ik altijd hetzelfde gereageerd als jou. Maar het valt mij gewoon enorm op dat de kwaliteit achteruit gaat. Ik heb games genoeg om te spelen. Maar ik krijg wel altijd traag eens een verrassing ;)


Hoe dan ook ik heb al 100 keer meer waar gekregen voor mijn geld in al die jaren. Ik ben dan ook meestal nooit negatief over ps plus.
Image