Re: Pronken met je Platinums

1051
Kolm wrote:@Marty: Je hebt nog wel genoeg games om die 22222 te halen, 11764 unearned trophies die je nog kan halen om te beginnen :P
hahahahah....no :?

Dat zijn bijna allemaal ps3 spellen en daar zijn de meeste al weer de deur uit.

@ Roy Congrats met je Mirror's Edge plat :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1053
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Plat :Tp: #73 Spiegelrand
Proficiat! ;)
Ge ziet dat het mits wat oefening toch vlot haalbaar was :cool:
Idd maar toen was ik nog niet zo'n plat hunter en gebruikte ik geen guides zoals YT. Graaf dat ik die gehaald heb genoeg frustratie.

Zijn er mensen die COD WaW plat hebben? Moet enkel nog 4 levels op veteran en dan die vliegtuigjes. Is dit haalbaar of nog frustrerender dan ME ben aan het denken :L: :cool:

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1055
Meer voldoening niet eigenlijk het is alleen opluchtender als je ervan af bent. Deze plat is gwn belachelijk frustrerend qua moeilijkheidsgraad net zoals waw dus het voelt meer aan als een gelukstreffer want als ik en metoto het kunnen kan iedereen het hier. Daarbij vond ik het niet aangenaam. Een plat moet voor elke casual gamer haalbaar zijn en ik haal uit elke evenveel voldoening.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1056
RoyVdW wrote:Meer voldoening niet eigenlijk het is alleen opluchtender als je ervan af bent. Deze plat is gwn belachelijk frustrerend qua moeilijkheidsgraad net zoals waw dus het voelt meer aan als een gelukstreffer want als ik en metoto het kunnen kan iedereen het hier. Een plat moet voor elke casual gamer haalbaar zijn en ik haal uit elke evenveel voldoening.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Vind ik absoluut niet, dan zijn ze een groot deel van hun waarde kwijt. Ik vind enkel dat ze niet belachelijk moeilijk zouden mogen zijn zoals Super Meat Boy of multiplayertrophies bevatten.

Re: Pronken met je Platinums

1057
Hun waarde verliezen ze niet want degene die zich niet interesseert in trophies zal ze niet halen. Natuurlijk moet je wel iets van moeite doen ja maar je weet wel wat ik bedoel dat ze idd niet zooo moeilijk moeten zijn. En ja waar ligt de grens van moeilijk dan he.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1058
RoyVdW wrote:Hun waarde verliezen ze niet want degene die zich niet interesseert in trophies zal ze niet halen. Natuurlijk moet je wel iets van moeite doen ja maar je weet wel wat ik bedoel dat ze idd niet zooo moeilijk moeten zijn. En ja waar ligt de grens van moeilijk dan he.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Als iedereen ze voor elke game moet kunnen halen zou ge bij sommige games de platinum halen na 10 playthroughs en bij andere na de proloog. En ja die grens is waarschijnlijk moeilijk te bepalen maar bij sommige games is het wel zeer duidelijk te moeilijk als de gemiddelde completion 1% ofzoiets is.

Re: Pronken met je Platinums

1059
Hoe bedoel je dat is nu toch ook al? MGS4 8 speelbeurten hoe absurd. En ja ik ben het eens de plats moeten simpeler van die ultra rare gevallen xp en het is ook vaak dat mensen opgeven zoals ik gedaan had en daarom is die 1 percent maar iedereen kan het als ik het kan.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1060
RoyVdW wrote:Hoe bedoel je dat is nu toch ook al? MGS4 8 speelbeurten hoe absurd. En ja ik ben het eens de plats moeten simpeler van die ultra rare gevallen xp en het is ook vaak dat mensen opgeven zoals ik gedaan had en daarom is die 1 percent maar iedereen kan het als ik het kan.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik bedoel dat als ge zegt "elke casual gamer zou elke platinum moeten kunnen halen" de moeilijkheid van platinums gelijk zou moeten getrokken worden. Ofwel zouden korte simpele games veel keer moeten herspeeld worden en zouden er lange grindtrophies in moeten zitten, ofwel zou de platinum bij lange moeilijke games ergens in het begin al unlockbaar moeten zijn. Bij casual gamers zou het de laatste optie zijn en dan is een platinum niks meer waard.

Wat ge waarschijnlijk bedoelt is in elke game een gelijkaardig soort trophies steken, nergens een lastige waarvoor ge extra moeite moet doen. Enkel trophies om completion van de game aan te duiden. Maar sommige games zijn gewoon op zich al moeilijk dus dat gaat niet.

Ik blijf erbij, zolang trophylijsten niet geheel wisbaar zijn moeten multiplayertrophies eruit. Niet dat ik games zou wissen als ik enkel de multiplayer niet gespeeld heb, maar het gaat om het principe. Zet ze desnoods apart zoals bij DLC.

Re: Pronken met je Platinums

1065
NTGSruler wrote:
paveman wrote:#89 Splinter Cell HD
Ondanks alle glitches (gelukkig kwam ik er nog voor de 2de speelbeurt achter dat Quickload gebruiken niet zo'n goed idee was) toch een plezierige ervaring!
Image
Super! Ga je voor de volledige collectie?
Uiteraard! :D
Ik had nog geen enkele Splinter Cell gespeeld hiervoor, maar heb de smaak te pakken, hoor! ;)
Ik denk alleen wel dat ik weer even een paar andere spellen eerst ga doen. Kwestie van afwisseling ;)
Image
cron