Re: Pronken met je Platinums

1082
:lol: Ik doe het er nochtans niet voor hoor. Speel gewoon de spellen waar ik zin in heb voorlopig. Nu terug verder aant doen met de DLC van DriveClub waarvan ik de platinum al een hele tijd heb. Zo graag de game op 100% krijgen. Maar beetje per beetje. Tis soms nogal stressvol al die races. En ik ben (nu toch alweer)) voorlopig van plan om binnen korte tijd verder te doen met Black Ops 3 en proberen die platinum te halen. Das er ééntje van minstens 100 uren als alles goed gaat toch. Dus no worries :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1087
gamerke1992 wrote: Proficiat :D Wie weet krijg je de smaak nog te pakken? Geef toe, het voelt toch goed om een platinum te halen ;)
Het is gewoon een zeer goed spel, en de opdrachten waren leuk om te doen. En het gaf inderdaad een grote voldoening toen ik die trophy zag verschijnen :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

1091
#91 Kleine Grote Planeet 2
Image
Nooit gedacht dat ik ooit een LBP (of KGP :D) platinum zou halen! Ik voel me net een oscarwinnaar die net z'n beeldje op heeft mogen halen, dus doe ook graag even een dankwoord. Behalve de cavia etc. natuurlijk speciale dank voor Kolm voor de hulp bij stukken die echt niet alleen te doen waren. En natuurlijk, omdat ze me gemotiveerd heeft om überhaupt voor de plat te gaan. Met0t0, W.O.L.F. en zenmaster ook bedankt: vooral omdat het zo gezellig was. :D
Einde dankwoord.
:lol: :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

1095
Hehe! :P
Wel een mooi aantal om anderhalve maand op zijn blijven steken.... 111! :)

Enneh: ik doe m'n best Kolm. Nog een paar levels acen en een stuk of wat prize bubbles. Tot nu toe is er 1 level overgebleven waar ik nog hulp bij nodig heb, dus dat schiet ook mooi op!
Image