Re: PlayStation Plus

1096
paveman wrote:
Kolm wrote:Tsja, voor jarenlange leden mogen ze eigenlijk ook wel een keertje wat uitzonderlijks doen? Enkel nieuwe leden lijken allerlei lokkertjes te krijgen (gratis dagen, gratis game, ...)
Dat is bijna overal zo mee. Ik begrijp dat ook nooit zo: je wordt gestimuleerd om steeds maar weer over te stappen van tv-/internetprovider, energieleverancier etc. etc. De trouwe klant (degene die er imo juist toe doen)? Who cares?
Toch logisch, de meeste mensen gaan waarschijnlijk niet meer kijken naar andere opties van zodra ze een keuze gemaakt hebben. Dus als ge ze kunt lokken met een paar gratis games blijven ze wel klant bij u. De trouwe leden zijn al trouw en moeten niet meer overtuigd worden. Moest een groot deel ineens stoppen voor PS+ te betalen wordt het wel een probleem.

Zo'n loyaliteitssysteem kan wel werken, maar waar gaat Sony klanten aan verliezen? Waarschijnlijk niet aan Microsoft. Ze moeten weinig moeite doen.

Re: PlayStation Plus

1097
Eerder mensen die hun abo niet verlengen omdat ze de games maar niks vinden en toch niet vaak online spelen. Ik hoor steeds vaker dat mensen hun abo niet verlengen en dan een paar maanden of een jaar zonder doen om vervolgens nog is eentje te nemen bij een actie ofzo. Dus de loyaliteit is toch wel aan het minderen.
Image

Re: PlayStation Plus

1098
Kolm wrote:Eerder mensen die hun abo niet verlengen omdat ze de games maar niks vinden en toch niet vaak online spelen. Ik hoor steeds vaker dat mensen hun abo niet verlengen en dan een paar maanden of een jaar zonder doen om vervolgens nog is eentje te nemen bij een actie ofzo. Dus de loyaliteit is toch wel aan het minderen.
Ik speel ook niet vaak online maar als ik er eens zin in heb wil ik niet ineens merken dat het niet gaat wegens geen abonnement.
Misschien zouden ze elk half jaar een AAA game kunnen geven aan mensen die minstens een jaar onafgebroken abonnee zijn.

Re: PlayStation Plus

1099
Kolm wrote:Eerder mensen die hun abo niet verlengen omdat ze de games maar niks vinden en toch niet vaak online spelen. Ik hoor steeds vaker dat mensen hun abo niet verlengen en dan een paar maanden of een jaar zonder doen om vervolgens nog is eentje te nemen bij een actie ofzo. Dus de loyaliteit is toch wel aan het minderen.
Dat is bij mij het geval ja.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1110
Toon8 wrote:Ik heb GOT en until dawn al :( Precies meer en meer telltale games, ik zal moeten stoppen met ze te kopen en gewoon wachten tot ze bij ps+ komen.
Dat dacht ik dus ook al :p Ik had de laatste 3 telltale die bij ps+ zaten in de sale gekocht en plots krijgen we ze allemaal :cry: Maar daar heb ik geen spijt van hoor ;)
Image
cron