Re: Pronken met je Platinums

1115
@ NTGSruler: Hehe, ja ik dacht al dat jij dat was die den deze ooit had gehaald. Laten we een exclusieve Vita Pets Platinum vereniging oprichten :smug:

@ Gamerke: Staat ie niet in sale? Of misschien is die ondertussen al gedaan. Ik heb hem alleszins in een zeer recente sale gekocht. :)

@ Sanity: Ik heb het u gezegd hé, dat ik in actie ging schieten :smug:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1116
Elexus wrote:@ NTGSruler: Hehe, ja ik dacht al dat jij dat was die den deze ooit had gehaald. Laten we een exclusieve Vita Pets Platinum vereniging oprichten :smug:

@ Gamerke: Staat ie niet in sale? Of misschien is die ondertussen al gedaan. Ik heb hem alleszins in een zeer recente sale gekocht. :)

@ Sanity: Ik heb het u gezegd hé, dat ik in actie ging schieten :smug:


Lex: bij deze! http://pressxtorevive.com/forum/viewtop ... f=12&t=676

Uiteraard bedoeld als grap hé! ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1117
:Tp: #74 Moordenaars Credo: Schurk
Image
Na dik 40u gametijd en een maand irl heb ik eindelijk deze grind plat :P Wel makkelijk en zeer leuk spel. Blij dat ik de plat heb en de game toch overwogen heb te kopen. Aanrader. Nu sta ik terug gelijk met die rivaal Nachten Trofee en Games Sprokkelen Ruler.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1118
Proficiat Roy!! Goed gedaan! Ik moet nog 4 zombie trophies halen om Black Ops 3 platinum te halen, maar zucht het is moeilijk en ik ben bijna aant opgeven. Maar als ik denk wat tijd ik al in deze game gestoken heb (zeker +100 uur) dan moet ik gewoon doorzetten. Hopelijk haal ik de zombie trophies binnenkort want ik ben echt wel toe aan een nieuwe game.
Image
cron