Re: PlayStation Plus

1156
Ik heb er geen probleem mee met de verhoging. Ik ben denk ik nog goed tot ergens 2018 of zelfs 19. En als je voor eind dit jaar vernieuwd speel je nog een jaar lang aan hedendaagse prijs.. Iedereen praat hier over online gamen en de gratis games. Maar wat met het online zien van je vrienden? Partychat? Het synchroniseren van je trophies? Dan nog de PS+ kortingen voor vele games? Ik denk niet dat we mogen klagen. En zoals Stany zegt: onze lonen indexeren ook, waarom klagen we daar dan niet over? Bweuh deze maand weeral meer geld als loon.. :angry: :angry: Komaan jongens wees tevreden. Luxe? Mss wel. Wees content da t wij op zijn minst die luxe kunnen veroorloven.
Image

Re: PlayStation Plus

1160
RoyVdW wrote:Games die je koopt met een ps+ korting blijven toch je bezit hé?
Ja, enkel de games die je 'gratis' koopt zijn niet meer beschikbaar als je psplus verloopt. Zodra je opnieuw psplus hebt, kan je er opnieuw bij.
Image

Re: PlayStation Plus

1161
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Games die je koopt met een ps+ korting blijven toch je bezit hé?
Ja, enkel de games die je 'gratis' koopt zijn niet meer beschikbaar als je psplus verloopt. Zodra je opnieuw psplus hebt, kan je er opnieuw bij.
Dacht het. Goed heb korting abo geactiveerd. Mooie kortingen. Iemand toevallig Mirror's Edge Catalyst al gespeeld? Bevindingen? Staat nu aan 7 euro en lijkt me goeie deal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1162
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Games die je koopt met een ps+ korting blijven toch je bezit hé?
Ja, enkel de games die je 'gratis' koopt zijn niet meer beschikbaar als je psplus verloopt. Zodra je opnieuw psplus hebt, kan je er opnieuw bij.
Dacht het. Goed heb korting abo geactiveerd. Mooie kortingen. Iemand toevallig Mirror's Edge Catalyst al gespeeld? Bevindingen? Staat nu aan 7 euro en lijkt me goeie deal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ben eraan begonnen maar niet uitgespeeld.

Ik vond de vorige beter maar voor €7 kunde niet sukkelen hé, dat is het zeker waard zenne ;)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: PlayStation Plus

1164
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Games die je koopt met een ps+ korting blijven toch je bezit hé?
Ja, enkel de games die je 'gratis' koopt zijn niet meer beschikbaar als je psplus verloopt. Zodra je opnieuw psplus hebt, kan je er opnieuw bij.
Games die "afgeprijsd" zijn tot gratis zijn toch wel nog beschikbaar als uw PS+ verloopt?

Re: PlayStation Plus

1165
Stany7 wrote:
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Games die je koopt met een ps+ korting blijven toch je bezit hé?
Ja, enkel de games die je 'gratis' koopt zijn niet meer beschikbaar als je psplus verloopt. Zodra je opnieuw psplus hebt, kan je er opnieuw bij.
Dacht het. Goed heb korting abo geactiveerd. Mooie kortingen. Iemand toevallig Mirror's Edge Catalyst al gespeeld? Bevindingen? Staat nu aan 7 euro en lijkt me goeie deal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ben eraan begonnen maar niet uitgespeeld.

Ik vond de vorige beter maar voor €7 kunde niet sukkelen hé, dat is het zeker waard zenne ;)
Bent u gestopt omdat het u niks meer zei ofwat? Hmm de vorige was goed maar met momenten buggy zeker als je voor die moordend frustrerende platinum ging.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1166
RoyVdW wrote:
Stany7 wrote:
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Games die je koopt met een ps+ korting blijven toch je bezit hé?
Ja, enkel de games die je 'gratis' koopt zijn niet meer beschikbaar als je psplus verloopt. Zodra je opnieuw psplus hebt, kan je er opnieuw bij.
Dacht het. Goed heb korting abo geactiveerd. Mooie kortingen. Iemand toevallig Mirror's Edge Catalyst al gespeeld? Bevindingen? Staat nu aan 7 euro en lijkt me goeie deal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ben eraan begonnen maar niet uitgespeeld.

Ik vond de vorige beter maar voor €7 kunde niet sukkelen hé, dat is het zeker waard zenne ;)
Bent u gestopt omdat het u niks meer zei ofwat? Hmm de vorige was goed maar met momenten buggy zeker als je voor die moordend frustrerende platinum ging.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik weet het niet, ik denk dat er andere games op mijn pad kwamen die me wat meer interesseerden :D hehe

@ Tjeefke: Gratis plus games zijn nooit te gebruiken na verloop van uw PS+ abo
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: PlayStation Plus

1167
Afgeprijsd tot gratis heb ik denk ik ook nog niet gezien. Maar dat zou dan een uitzondering kunnen zijn. Als je een game hebt gedownload, kan je altijd de game selecteren en op options (driehoekje op ps3) duwen. Vervolgens heb je daar iets van information dat je kan selecteren en daar staat hoelang de licentie geldig is. Als dat er staat, dan weet je dat hij vervalt als je psplus vervalt en je weet ineens hoelang je psplus nog geldig is. Staat dat er niet dan is psplus niet van toepassing.
Image

Re: PlayStation Plus

1168
Dat de prijs is verhoogd is maar om één reden, en dat is pure winstmaximalisatie. Je hebt in één keer miljoenen mensen die per jaar €10,- extra neerleggen. En wat krijgen wij terug? De service veranderd niet en is nog steeds inferieur aan die van MS. De PS Plus games zij de afgelopen maanden eindelijk een beetje op niveau, maar dat compenseert niet de crappy indie games die we hebben moeten doorstaan. De cloudopslag is voor mij de enige reden om niet met PS Plus te stoppen want anders had ik het waarschijnlijk al de deur uitgegooid. Het feit dat we überhaupt moeten dokken om online te kunnen gamen bij Sony is niet ok. Dit was op de PS3 GRATIS en is nu BETAALD. Sony is echt weer hard het padje af te gaan waar het juist met de aankondiging van de PS4 weer zo goed leek te gaan.
Image

Re: PlayStation Plus

1169
billie91 wrote:Dat de prijs is verhoogd is maar om één reden, en dat is pure winstmaximalisatie. Je hebt in één keer miljoenen mensen die per jaar €10,- extra neerleggen. En wat krijgen wij terug? De service veranderd niet en is nog steeds inferieur aan die van MS. De PS Plus games zij de afgelopen maanden eindelijk een beetje op niveau, maar dat compenseert niet de crappy indie games die we hebben moeten doorstaan. De cloudopslag is voor mij de enige reden om niet met PS Plus te stoppen want anders had ik het waarschijnlijk al de deur uitgegooid. Het feit dat we überhaupt moeten dokken om online te kunnen gamen bij Sony is niet ok. Dit was op de PS3 GRATIS en is nu BETAALD. Sony is echt weer hard het padje af te gaan waar het juist met de aankondiging van de PS4 weer zo goed leek te gaan.
Sony is dan altijd ook nog een bedrijf die bedoeld is om winst te maken. Net zoals Microsoft dit nastreeft. Xboxlive is NOOIT gratis geweest als ik mij niet vergis. Als dit niet zo is ben ik verkeerd, maar Xboxlive was wel de eerste dacht ik dat betalend werd. Dus wees blij dat je ten tijde PS3 en PSP al die tijd GRATIS hebt online kunnen gamen. En zelfs dan nog dat het betalend geworden is. Sony heeft de trend gevolgd wat Microsoft heeft uitgestippeld. Het is niet meer dan normaal dat Sony de prijs verhoogd. Alles wordt duurder. Ook gaming. Niets houdt je tegen om je abonnement niet meer te verlengen. Als je toch alleen maar de cloud gebruikt en elke maand "zaagt" over de crappy games die je GRATIS krijgt (Sony had evengoed niets kunnen geven destijds en zo houden) kun je beter je abonnement niet meer verlengen en je energie in iets anders steken.

Dit antwoord is absoluut niet aanvallend bedoeld richting jou persoonlijk. Dit is mijn persoonlijke mening. Elke maand opnieuw de talloze discussies over de gratis games. Als jij naar de bakker gaat en je krijgt oud brood ga je ook niet meer terug. Ik toch.

Ik blijf tevreden over de service.
Image

Re: PlayStation Plus

1170
Toon8 wrote:Ik denk dat ik gewoon nog een jaarabo zal kopen voor 31 augustus aan gewone prijs, met beetje geluk komen ze nog met een actie ;)
Al vrees ik ervoor ...
Gelukkig gewacht :D Nu kan je voor 50€ 15 maanden krijgen, actie geldig tot eind augustus.
Image
cron