Re: PlayStation Plus

1187
Child of light ga ik waarschijnlijk nooit spelen, maar zal hem wel 'kopen'. Jammer dat ik Infamous al heb, zoals iedereen waarschijnlijk. Beetje shitty van sony dat ze deze geven, maar voor die 2 mensen die hem nog niet hebben is het wel een mooie game.
Image

Re: PlayStation Plus

1188
Op zich is het een mooi update, maar zoals hierboven al gezegd werd, moet je in de begindagen van de PS4 onder een rots geleefd hebben om Infamous: Second Son niet te hebben gespeeld. Maar voor diegenen die later op de PS4 zijn overgeschakeld, is het wel een dijk van een game.

De eerste twee telgen uit de reeks heb ik 'gratis' via PS+ leren kennen, dus mij hoor je niet klagen. Child of Light ken ik niet, maar ik heb er wel positieve zaken over gehoord, dus die gooi ik wellicht op de backlogberg.

Ten slotte is het ook fijn dat ze aandacht besteden aan de VR. Ik kan me inbeelden dat eigenaars van zo'n ding een beetje op hun honger bleven zitten wat PS+ betreft de voorbije maanden.
Image

Re: PlayStation Plus

1190
Is Just Cause 3 een aanrader om te spelen en eigenlijk om te platten? Alleszins wel een redelijke grind en ik lees dat een bepaalde online trophy moeilijk unlocked? Iemand die deze game eens kan toelichten trophyhunter-gewijs mss? :P
Image

Re: PlayStation Plus

1191
Die online trophy die lastig is, valt eigenlijk wel mee. Probleem is alleen dat je bij die challenges hetzelfde voertuig moet gebruiken als de persoon die de uitdaging stuurt. En dat heeft lang geduurd voor ze dat door hadden. Makkelijke oplossing voor die challenge is de wingsuit challenge gebruiken waarbij je zo lang mogelijk in de lucht moet blijven met de wingsuit die je na 1-2 missies unlockt. Die van mij staat nu op 20-30 seconden geloof ik, maar vrienden van me hebben daar 2-3 minuten op. Ik ben dan ook niet van de hoogste berg ofzo afgegaan, maar van een kleintje :P Dus daar kan ik je wel mee helpen als je wilt.

Daarnaast zijn er nog 2 soort van missable trophies om een legerbasis ding te bevrijden (denk aan far cry kampen), maar als je ze echt mist kan je op het einde die dingen resetten om ze opnieuw te bevrijden, alleen moet je dan dus wachten tot het einde van de game. Ik heb ze zelf heel erg aan het begin van de game gehaald omdat ik geen zin had om op het einde alles te resetten. Daarnaast zijn de bases die ze in de trophyguide gebruiken, ook allemaal op het eerste eiland.

Enige andere vervelende trophy is dan nog het verzamelen van alle auto's. Komt erop neer dat je alle auto's 1 keer naar die kerel (Tony?) moet brengen. En daar is 1 vrachtwagen bij die zelden spawnt. Na een paar challenges unlock je wel een tracker die dan van voorbijrijdende auto's zegt of je ze wel of niet hebt. Als je in een auto stapt zie je linksonder ook of je die al wel/niet hebt binnengebracht.

Verder is het inderdaad een grind om alles te bevrijden en verzamelen en de challenges op 5 gears zetten zou voor een paar lastig zijn. Zelf krijg ik heel erg een far cry gevoel, maar dan met wat meer gadgets.
Image

Re: PlayStation Plus

1192
Kolm wrote:Die online trophy die lastig is, valt eigenlijk wel mee. Probleem is alleen dat je bij die challenges hetzelfde voertuig moet gebruiken als de persoon die de uitdaging stuurt. En dat heeft lang geduurd voor ze dat door hadden. Makkelijke oplossing voor die challenge is de wingsuit challenge gebruiken waarbij je zo lang mogelijk in de lucht moet blijven met de wingsuit die je na 1-2 missies unlockt. Die van mij staat nu op 20-30 seconden geloof ik, maar vrienden van me hebben daar 2-3 minuten op. Ik ben dan ook niet van de hoogste berg ofzo afgegaan, maar van een kleintje :P Dus daar kan ik je wel mee helpen als je wilt.

Daarnaast zijn er nog 2 soort van missable trophies om een legerbasis ding te bevrijden (denk aan far cry kampen), maar als je ze echt mist kan je op het einde die dingen resetten om ze opnieuw te bevrijden, alleen moet je dan dus wachten tot het einde van de game. Ik heb ze zelf heel erg aan het begin van de game gehaald omdat ik geen zin had om op het einde alles te resetten. Daarnaast zijn de bases die ze in de trophyguide gebruiken, ook allemaal op het eerste eiland.

Enige andere vervelende trophy is dan nog het verzamelen van alle auto's. Komt erop neer dat je alle auto's 1 keer naar die kerel (Tony?) moet brengen. En daar is 1 vrachtwagen bij die zelden spawnt. Na een paar challenges unlock je wel een tracker die dan van voorbijrijdende auto's zegt of je ze wel of niet hebt. Als je in een auto stapt zie je linksonder ook of je die al wel/niet hebt binnengebracht.

Verder is het inderdaad een grind om alles te bevrijden en verzamelen en de challenges op 5 gears zetten zou voor een paar lastig zijn. Zelf krijg ik heel erg een far cry gevoel, maar dan met wat meer gadgets.
Fantastisch antwoord! Ik krijg al helemaal zin om eraan te beginnen! Kun je nog wat meer vertellen om al die challenges op 5 gears te zetten? Ik lees dat die wingsuit-challenges lastig kunnen zijn? En dat je bepaalde challenges niet direct op 5 gears kunt zetten doordat je eerst bepaalde skills moet unlocken? Ik denk dat ik de game dan maar ga downloaden op de laatste dag dat de game gratis is vandaag .. maar echt enorm bedankt voor het complete antwoord! Die wingsuit-challenge kan ik dan pas als eerste eens doen..
Image

Re: PlayStation Plus

1193
Kolm wrote:Die online trophy die lastig is, valt eigenlijk wel mee. Probleem is alleen dat je bij die challenges hetzelfde voertuig moet gebruiken als de persoon die de uitdaging stuurt. En dat heeft lang geduurd voor ze dat door hadden. Makkelijke oplossing voor die challenge is de wingsuit challenge gebruiken waarbij je zo lang mogelijk in de lucht moet blijven met de wingsuit die je na 1-2 missies unlockt. Die van mij staat nu op 20-30 seconden geloof ik, maar vrienden van me hebben daar 2-3 minuten op. Ik ben dan ook niet van de hoogste berg ofzo afgegaan, maar van een kleintje :P Dus daar kan ik je wel mee helpen als je wilt.

Daarnaast zijn er nog 2 soort van missable trophies om een legerbasis ding te bevrijden (denk aan far cry kampen), maar als je ze echt mist kan je op het einde die dingen resetten om ze opnieuw te bevrijden, alleen moet je dan dus wachten tot het einde van de game. Ik heb ze zelf heel erg aan het begin van de game gehaald omdat ik geen zin had om op het einde alles te resetten. Daarnaast zijn de bases die ze in de trophyguide gebruiken, ook allemaal op het eerste eiland.

Enige andere vervelende trophy is dan nog het verzamelen van alle auto's. Komt erop neer dat je alle auto's 1 keer naar die kerel (Tony?) moet brengen. En daar is 1 vrachtwagen bij die zelden spawnt. Na een paar challenges unlock je wel een tracker die dan van voorbijrijdende auto's zegt of je ze wel of niet hebt. Als je in een auto stapt zie je linksonder ook of je die al wel/niet hebt binnengebracht.

Verder is het inderdaad een grind om alles te bevrijden en verzamelen en de challenges op 5 gears zetten zou voor een paar lastig zijn. Zelf krijg ik heel erg een far cry gevoel, maar dan met wat meer gadgets.
Met die wingsuit kun je echt gewoon door blijven vliegen. Toen ik de game nog speelde haalde ik één keer zelfs 45 minuten ononderbroken. :D Die wingsuit was echt een toptoevoeging aan de serie. Jammer dat de game wat leeg aanvoelde, maar het is zeker een aanrader.
Image

Re: PlayStation Plus

1194
NTGSruler wrote:Fantastisch antwoord! Ik krijg al helemaal zin om eraan te beginnen! Kun je nog wat meer vertellen om al die challenges op 5 gears te zetten? Ik lees dat die wingsuit-challenges lastig kunnen zijn? En dat je bepaalde challenges niet direct op 5 gears kunt zetten doordat je eerst bepaalde skills moet unlocken? Ik denk dat ik de game dan maar ga downloaden op de laatste dag dat de game gratis is vandaag .. maar echt enorm bedankt voor het complete antwoord! Die wingsuit-challenge kan ik dan pas als eerste eens doen..
Ik heb de game verrevan uitgespeeld op dit moment! Ik heb een klein beetje verhaal gedaan en al wat trophies gehaald om stukken te bevrijden enzo. Tot nu toe heb ik al mijn challenges op 5 gears kunnen zetten na een paar keer proberen en had ik geen extra dingen nodig die erdoor unlockt worden. Maar... ik zit dus nog op het eerste eiland, ik kan me inbeelden dat het later lastiger wordt...
Ik kan je morgenavond een challenge sturen, ben nu nog in België en de disc zit helaas niet in mijn PS4, anders had ik het via remote play nog kunnen doen :D
billie91 wrote:Met die wingsuit kun je echt gewoon door blijven vliegen. Toen ik de game nog speelde haalde ik één keer zelfs 45 minuten ononderbroken. :D Die wingsuit was echt een toptoevoeging aan de serie. Jammer dat de game wat leeg aanvoelde, maar het is zeker een aanrader.
Zoals ik hierboven zei: Ik heb de game nog niet superveel gespeeld en de wingsuit heb ik eigenlijk ook nog niet veel gebruikt. Ik was vooral aan het rondkijken naar auto's, dingen aan het bevrijden en wat challenges aan het doen. Het verhaal ben ik (zoals wel vaker bij open world games) weer volledig aan het negeren! :saint:
Image

Re: PlayStation Plus

1195
billie91 wrote:
Met die wingsuit kun je echt gewoon door blijven vliegen. Toen ik de game nog speelde haalde ik één keer zelfs 45 minuten ononderbroken. :D Die wingsuit was echt een toptoevoeging aan de serie. Jammer dat de game wat leeg aanvoelde, maar het is zeker een aanrader.
Bedankt voor de toevoeging nog! Heb de game ondertussen ook gedownload. Backlog weer wat groter...
Image

Re: PlayStation Plus

1196
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Fantastisch antwoord! Ik krijg al helemaal zin om eraan te beginnen! Kun je nog wat meer vertellen om al die challenges op 5 gears te zetten? Ik lees dat die wingsuit-challenges lastig kunnen zijn? En dat je bepaalde challenges niet direct op 5 gears kunt zetten doordat je eerst bepaalde skills moet unlocken? Ik denk dat ik de game dan maar ga downloaden op de laatste dag dat de game gratis is vandaag .. maar echt enorm bedankt voor het complete antwoord! Die wingsuit-challenge kan ik dan pas als eerste eens doen..
Ik heb de game verrevan uitgespeeld op dit moment! Ik heb een klein beetje verhaal gedaan en al wat trophies gehaald om stukken te bevrijden enzo. Tot nu toe heb ik al mijn challenges op 5 gears kunnen zetten na een paar keer proberen en had ik geen extra dingen nodig die erdoor unlockt worden. Maar... ik zit dus nog op het eerste eiland, ik kan me inbeelden dat het later lastiger wordt...
Ik kan je morgenavond een challenge sturen, ben nu nog in België en de disc zit helaas niet in mijn PS4, anders had ik het via remote play nog kunnen doen :D
billie91 wrote:Met die wingsuit kun je echt gewoon door blijven vliegen. Toen ik de game nog speelde haalde ik één keer zelfs 45 minuten ononderbroken. :D Die wingsuit was echt een toptoevoeging aan de serie. Jammer dat de game wat leeg aanvoelde, maar het is zeker een aanrader.
Zoals ik hierboven zei: Ik heb de game nog niet superveel gespeeld en de wingsuit heb ik eigenlijk ook nog niet veel gebruikt. Ik was vooral aan het rondkijken naar auto's, dingen aan het bevrijden en wat challenges aan het doen. Het verhaal ben ik (zoals wel vaker bij open world games) weer volledig aan het negeren! :saint:
Ooh maar die challenges zijn voorlopig nog niet zo dringend hoor. Ik wil eerst Tearaway nu eindelijk eens platten maar ik ben duidelijk minder goed in platform games dan shooters :lol: Aant overwegen om JC3 daarna te starten. Weet het nog niet.
Image

Re: PlayStation Plus

1197
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Die online trophy die lastig is, valt eigenlijk wel mee. Probleem is alleen dat je bij die challenges hetzelfde voertuig moet gebruiken als de persoon die de uitdaging stuurt. En dat heeft lang geduurd voor ze dat door hadden. Makkelijke oplossing voor die challenge is de wingsuit challenge gebruiken waarbij je zo lang mogelijk in de lucht moet blijven met de wingsuit die je na 1-2 missies unlockt. Die van mij staat nu op 20-30 seconden geloof ik, maar vrienden van me hebben daar 2-3 minuten op. Ik ben dan ook niet van de hoogste berg ofzo afgegaan, maar van een kleintje :P Dus daar kan ik je wel mee helpen als je wilt.

Daarnaast zijn er nog 2 soort van missable trophies om een legerbasis ding te bevrijden (denk aan far cry kampen), maar als je ze echt mist kan je op het einde die dingen resetten om ze opnieuw te bevrijden, alleen moet je dan dus wachten tot het einde van de game. Ik heb ze zelf heel erg aan het begin van de game gehaald omdat ik geen zin had om op het einde alles te resetten. Daarnaast zijn de bases die ze in de trophyguide gebruiken, ook allemaal op het eerste eiland.

Enige andere vervelende trophy is dan nog het verzamelen van alle auto's. Komt erop neer dat je alle auto's 1 keer naar die kerel (Tony?) moet brengen. En daar is 1 vrachtwagen bij die zelden spawnt. Na een paar challenges unlock je wel een tracker die dan van voorbijrijdende auto's zegt of je ze wel of niet hebt. Als je in een auto stapt zie je linksonder ook of je die al wel/niet hebt binnengebracht.

Verder is het inderdaad een grind om alles te bevrijden en verzamelen en de challenges op 5 gears zetten zou voor een paar lastig zijn. Zelf krijg ik heel erg een far cry gevoel, maar dan met wat meer gadgets.
Fantastisch antwoord! Ik krijg al helemaal zin om eraan te beginnen! Kun je nog wat meer vertellen om al die challenges op 5 gears te zetten? Ik lees dat die wingsuit-challenges lastig kunnen zijn? En dat je bepaalde challenges niet direct op 5 gears kunt zetten doordat je eerst bepaalde skills moet unlocken? Ik denk dat ik de game dan maar ga downloaden op de laatste dag dat de game gratis is vandaag .. maar echt enorm bedankt voor het complete antwoord! Die wingsuit-challenge kan ik dan pas als eerste eens doen..

Die challenges kan je inderdaad best voor op het einde laten. Ik zou wel al proberen 3 gears te halen, maar 5 gears is onnodige moeite, omdat je op het begin nog te weinig upgrades hebt.
Image

Re: PlayStation Plus

1200
NTGSruler wrote:Is Just Cause 3 een aanrader om te spelen en eigenlijk om te platten? Alleszins wel een redelijke grind en ik lees dat een bepaalde online trophy moeilijk unlocked? Iemand die deze game eens kan toelichten trophyhunter-gewijs mss? :P
Het is op alle vlakken een grote verbetering tov Just Cause 2, en de grind is veel minder lastig en lang. Dat gezegd zijnde heeft het wel nog altijd last van het "Far Cry syndroom" zoals Kolm zegt, waarbij het halverwege aanvoelt alsof ge een lijst afwerkt ipv een game speelt. De eerste paar eilanden zien er nogal vaak hetzelfde uit en pas na 10+ uur bereikt ge waarschijnlijk het 3e eiland waar er wat meer variatie in omgevingen is. Gelukkig nodigt de gameplay veel meer uit voor creativiteit (met die grapples oa). Het verhaal is nog altijd bijzaak, maar nu iets belangrijker.
Kolm wrote: Daarnaast zijn er nog 2 soort van missable trophies om een legerbasis ding te bevrijden (denk aan far cry kampen), maar als je ze echt mist kan je op het einde die dingen resetten om ze opnieuw te bevrijden, alleen moet je dan dus wachten tot het einde van de game. Ik heb ze zelf heel erg aan het begin van de game gehaald omdat ik geen zin had om op het einde alles te resetten. Daarnaast zijn de bases die ze in de trophyguide gebruiken, ook allemaal op het eerste eiland.

Enige andere vervelende trophy is dan nog het verzamelen van alle auto's. Komt erop neer dat je alle auto's 1 keer naar die kerel (Tony?) moet brengen. En daar is 1 vrachtwagen bij die zelden spawnt. Na een paar challenges unlock je wel een tracker die dan van voorbijrijdende auto's zegt of je ze wel of niet hebt. Als je in een auto stapt zie je linksonder ook of je die al wel/niet hebt binnengebracht.
Op het einde kon ge dacht ik gewoon 1 enkele basis resetten door ernaar te fast-travelen en tegelijk te resetten (zoals bij Far Cry zeker?).

De lastigste voertuigen om te verzamelen vond ik boten die om een of andere dwaze reden enkel in een meer te vinden waren en tientallen kilometers over land moesten versleept worden naar een haven, want ze waren te zwaar voor een helikopter...
De rest kwam grotendeels vanzelf tijdens het verhaal wel.
NTGSruler wrote: Fantastisch antwoord! Ik krijg al helemaal zin om eraan te beginnen! Kun je nog wat meer vertellen om al die challenges op 5 gears te zetten? Ik lees dat die wingsuit-challenges lastig kunnen zijn? En dat je bepaalde challenges niet direct op 5 gears kunt zetten doordat je eerst bepaalde skills moet unlocken? Ik denk dat ik de game dan maar ga downloaden op de laatste dag dat de game gratis is vandaag .. maar echt enorm bedankt voor het complete antwoord! Die wingsuit-challenge kan ik dan pas als eerste eens doen..
Die wingsuit challenges vond ik de leukste en niet direct de moeilijkste, veruit de lastigste waren de timed destruction challenges met onhandige wapens. Gelukkig is het meeste in dat geval te doen met grapples en explosieven.