Re: Trophy Leaderboards III

122
Sora_Lizard wrote:Ik denk het. Ik ben dan ook gestopt met werken. En als ik dan toch moet werken dan wel graag voor mensen die het op prijs stellen dan wel waarderen. :hug:
Stoppen met werken, daar ben ik nog lang niet aan toe (ik moet zeker tot mijn zeventigste of langer werken). Uiteraard waarderen wij de inzet van onze gepensioneerde op deze site. :hug: :cool:
Image

Re: Trophy Leaderboards III

123
De huidige versie is gebaseerd op een telling van 22 januari 2019.

Coolgamer leeft voort in de lijsten waarbij ik hem telkens weer tegenkom. Dat zal ook nog wel even zo blijven.

Kort samenvattend:
De tijdspanne was nu grofweg een maand en daarom zullen we geen records breken. Toch is duidelijk dat veel gamers mooi gebruik gemaakt hebben van de feestdagen: “Nee mam, ik kan kerstdag echt niet komen, ik heb al afspraken staan met verschillende games die zich enorm verwaarloosd voelen!”
Ter informatie: dit is volgens de wet niet strafbaar, het levert je echter geen pluspunten op bij de verdeling van de erfenis.

Desalnietemin valt de oogst zeker niet tegen! Gezamenlijk zijn we 8 levels gestegen en hebben we 27 platinums behaald.
- 8 mensen zijn elk een level gestegen, tw: Daviduvel, Dividedx11, Elexus, Fsterchele23, Hybris, Minermb, Mr.Wolf en NTGSruler.
- maar liefst 13 mensen hebben een of meer platinums gehaald. Koploper van dienst is dit keer opnieuw Kolm met 5 platinums. Veel geslapen heeft ze weer niet lijkt me.
3 platinums hebben gehaald: Daviduvel, Dividedx11, Fsterchele23 en Sanity. Hij kan het niet laten om zijn dochter zelfs in de vakantie aan het werk te zetten.
Verder hebben hun best gedaan: Mr.Wolf en Ruler (2), Billie, Elexus, Hybris, Miner, RoyVdW en Sora met elk 1 platinum.

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Daviduvel heeft wat afstand genomen van Gamerke. Praktisch gezien doet Coolgamer niet meer mee en is de verdeling van de medals aangepast.

Platinums:
In de volgorde van plaatsen geen wijzigingen deze week. Hopelijk houdt de grens van 200 Kolm niet nog langer van haar slaap.
Praktisch gezien doet Coolgamer niet meer mee en is de verdeling van de medals aangepast.

Completion:
Roy is het weer gelukt om iets te stijgen, 0,04%.
De strijd tussen Kolm en Ruler continues! Let wel, het gaat hier om een gouden medal. “Wat heeft Kolm nog in petto?” vroegen we ons verleden keer af. Kolm heeft Ruler ingehaald!
Verder zijn Billie, Divided (ja ja, back in business) en Mr.Wolf een of twee plaatsen gestegen ten koste van Marty, Stany (waar is hij?) en Elexus.

Rarity:
Ook hier is Kolm verwikkeld in een hevig gevecht, nu om een zilveren medal. Met0t0 weet zijn zilver te behouden!
Gamerke en Fsterchele zijn elk een plaatsje gestegen ten koste van respectievelijk Miner en Billie. Billies profiel vertoont echter Hidden trophy’s en dat kan zijn resultaten bij Completion en Rarity beïnvloeden.

Zo, dat is ook weer gebeurd. Het was een stevige kluif maar soms spelen andere zaken een hoofdrol. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!

Tot volgende keer!
Grtz, Sora

O ja, schrijver dezes stelt enig enthousiasme zeker op prijs.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards III

124
Leuke update! :cool:

Mijn voorspelling is dat ik volgende maand geen hoofdrol speel! :smug:

Platinum 200 is op dit moment gereserveerd voor Dragon Quest Heroes 2 en deze is toch 100-200u. Tenzij ik van mijn baas een maand vrijaf krijg, gaat dat niet lukken... :q:
Image

Re: Trophy Leaderboards III

128
paveman wrote:Ik heb weer met een glimlach de update gelezen!!!
Slaap lekker kolm! :lol:
Als je dacht dat ik in winterslaap ging, dan had je het mis hoor! :p

Eerst wat online trophies afwerken in een paar games en een begin maken aan Dragon Quest. Eigenlijk een soort KYC (Kill your completion) challenge, maar dan in mijn eentje... KYC challenges doen ze op PSNP regelmatig. Moet je een bepaald aantal nieuwe games starten die je op voorhand aangeeft en dat in een bepaalde periode, maar daardoor gaat je completion gegarandeerd naar de kloten :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards III

130
Kolm wrote:
paveman wrote:Ik heb weer met een glimlach de update gelezen!!!
Slaap lekker kolm! :lol:
Als je dacht dat ik in winterslaap ging, dan had je het mis hoor! :p

Eerst wat online trophies afwerken in een paar games en een begin maken aan Dragon Quest. Eigenlijk een soort KYC (Kill your completion) challenge, maar dan in mijn eentje... KYC challenges doen ze op PSNP regelmatig. Moet je een bepaald aantal nieuwe games starten die je op voorhand aangeeft en dat in een bepaalde periode, maar daardoor gaat je completion gegarandeerd naar de kloten :lol:
Ach.. voor je zo'n beetje op mijn completion percentage zit.... :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards III

132
Nogal laat met mijn reactie, maar ik apprecieer de updates ook ten zeerste! :cool:

Nu ik terug af en toe wat kan gamen, zal ik toch moeten opletten wat betreft mijn rarity :P
Al blijft het bij Kolm hard schommelen afhankelijk van welke games ze opstart :relief:
cron