Re: Pronken met je Platinums

1204
minermb wrote:Na een jaar heb ik toch nog een nieuwe platinum: :P

#5 Ratchet and Clank
Image
Ik vond het een erg leuke game en de platinum leek me niet zo moeilijk, dus ik ging er gewoon voor :cool:

Congrats :D Is de game vernieuwend genoeg als ik pas de trilogie (en dus ook de eerste game) pas opnieuw heb gespeeld?
Image

Re: Pronken met je Platinums

1205
gamerke1992 wrote:Congrats :D Is de game vernieuwend genoeg als ik pas de trilogie (en dus ook de eerste game) pas opnieuw heb gespeeld?
Ik heb al lang geen ratchet gespeeld en zeker de eerste is al lang geleden. Ben wel ooit aan de eerste begonnen van de collection maar niet afgemaakt en ook dat is al meerdere jaren geleden. Ik zou dus zeker niet elk verschil kunnen opnoemen dat ik merkte (er zouden nieuwe planeten en wapens zijn, wapenupgrade systeem is anders). Maar... zelfs na al die jaren had ik momenten van 'oh ja, hier ergens achter zat volgens mij een gouden bout'. Het zou dus best wel eens erg heel gelijkaardig kunnen zijn als je net de eerste hebt gespeeld. En zeker als je ze net alledrie gedaan hebt :D Ik heb er wel heel veel plezier aan gespeeld want hij speelde lekker weg. Ik herinner me dat ik in de collection toch veel meer moeite had om erdoor te komen, vooral de controls waren plots 'vreemd' vond ik. Terwijl ik me niet kan herinneren dat ik daar op de ps2 last mee had.
Image
cron