Re: PlayStation Plus

1246
Als dit klopt dan krijgen we Bound en Worms Battleground. Maar dit is wel van de duitse store. En aangezien hun vaak met censuur zitten zou er wel eens een bloederige game tussen zitten :lol: Of gewoon de games die vermeld staan ;)
Image
Maar de complete lineup volgt morgen rond 18 uur denk ik :p
Image

Re: PlayStation Plus

1247
Het bericht klopte:
Worms Battlegrounds (PS4)
Bound (PS4/PS VR)
Until Dawn: Rush of Blood (PS Plus bonus – PS VR Required)
That’s You! (PS Plus bonus – PlayLink)
R-Type Dimensions (PS3)
Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic (PS3)
Dungeon Punks (PS Vita & PS4)
Broken Sword 5: The Serpent’s Curse [Ep. 1 & 2] (PS Vita)
Voor VR prima, Vita beter dan wat er de laatste tijd voor kwam, de rest: erg zwak wat mij betreft.

Off topic: ik dacht maar eens een keer sneller te zijn dan Marty :P :lol:
Image

Re: PlayStation Plus

1248
ps+ line up november:
Worms Battlegrounds (PS4)
Bound (PS4/PS VR)
Until Dawn: Rush of Blood (PS Plus bonus – PS VR Required)
That’s You! (PS Plus bonus – PlayLink)
R-Type Dimensions (PS3)
Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic (PS3)
Dungeon Punks (PS Vita & PS4)
Broken Sword 5: The Serpent’s Curse [Ep. 1 & 2] (PS Vita)

@Paveman
Je bericht is leeg voor mij :evil:

18 uur zei ik toch :lol:
Image

Re: PlayStation Plus

1257
met0t0 wrote:Hoewel ik nog een jaar PS+ heb, begin ik nu toch wel weer te twijfelen, zeker met de prijsstijgingen die eraan zitten te komen :|
De prijsstijging naar 60€ is er al sinds eind augustus, of bedoel je deze niet?
Image

Re: PlayStation Plus

1258
met0t0 wrote:Hoewel ik nog een jaar PS+ heb, begin ik nu toch wel weer te twijfelen, zeker met de prijsstijgingen die eraan zitten te komen :|
Ik zou die gaan halen de code blijft toch een jaar geldig na aankoop dus.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1259
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Hoewel ik nog een jaar PS+ heb, begin ik nu toch wel weer te twijfelen, zeker met de prijsstijgingen die eraan zitten te komen :|
Ik zou die gaan halen de code blijft toch een jaar geldig na aankoop dus.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik heb de mijne net online aangeschaft. Wordt toch bijgeteld met huidige en scheelt hem toch €20.
Image

Re: PlayStation Plus

1260
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Hoewel ik nog een jaar PS+ heb, begin ik nu toch wel weer te twijfelen, zeker met de prijsstijgingen die eraan zitten te komen :|
Ik zou die gaan halen de code blijft toch een jaar geldig na aankoop dus.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik heb de mijne net online aangeschaft. Wordt toch bijgeteld met huidige en scheelt hem toch €20.
Heb er ook een gaan halen maar dan bij Dreamland. Heb gezegd dat het bij Game Mania actie was en kreeg het mee voor €39,60 op vertoon van bewijs op mijn gsm en Xtra kaart plus vijf spaarzegels. Bij GM krijg je voor digitale aankopen nooit punten anders had ik bon van €15 dus naar DL gegaan en beter af.

Die code is toch effectief een jaar na aankoop geldig hoop ik want dat staat precies niet vermeld op het ticket noch voucher? Zullen wel allemaal dezelfde regels zijn zeker bij alle verdelers want Sony bepaald die??

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image
cron