Re: PlayStation Plus

1261
RoyVdW wrote:
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Hoewel ik nog een jaar PS+ heb, begin ik nu toch wel weer te twijfelen, zeker met de prijsstijgingen die eraan zitten te komen :|
Ik zou die gaan halen de code blijft toch een jaar geldig na aankoop dus.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik heb de mijne net online aangeschaft. Wordt toch bijgeteld met huidige en scheelt hem toch €20.
Heb er ook een gaan halen maar dan bij Dreamland. Heb gezegd dat het bij Game Mania actie was en kreeg het mee voor €39,60 op vertoon van bewijs op mijn gsm en Xtra kaart plus vijf spaarzegels. Bij GM krijg je voor digitale aankopen nooit punten anders had ik bon van €15 dus naar DL gegaan en beter af.

Die code is toch effectief een jaar na aankoop geldig hoop ik want dat staat precies niet vermeld op het ticket noch voucher? Zullen wel allemaal dezelfde regels zijn zeker bij alle verdelers want Sony bepaald die??

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Gewoon invullen op uw psn account, telt toch op. Ik ben goed tot Augustus 2019 dankzij actie ergens in juni juli

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1263
RoyVdW wrote:Ah dus ik kan/mag die code al ingeven dus en dan verlengd die automatisch? Dan zal ik dat vandaag eens doen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Jup als je na ingeven kijkt naar hoelang je nog lid bent dan gaat dat jaar direct bijgeteld zijn dus stel je hebt nog tot 12 december 2017 dan gaat na ingeven direct veranderen naar 12 december 2018

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1264
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:Ah dus ik kan/mag die code al ingeven dus en dan verlengd die automatisch? Dan zal ik dat vandaag eens doen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Jup als je na ingeven kijkt naar hoelang je nog lid bent dan gaat dat jaar direct bijgeteld zijn dus stel je hebt nog tot 12 december 2017 dan gaat na ingeven direct veranderen naar 12 december 2018

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Okey bedankt dat wist ik nog niet. Dan loop die van mij gelijk tot 08/19 ;)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1266
Sanity penguin wrote:@Roy: Waarom verzilver je niet meteen de code (heb ik ook gedaan), wordt dan gewoon bijgeteld bij je huidige. Dus ik zit met een einddatum ergens 2019 momenteel.
Heeft (of gaat) hij ondertussen gedaan ;)
Ik dacht eerst dat hij het wilde uitstellen tot een maand met hele leuke games ofzo, omdat hij nu misschien geen psplus had, maar dat had ik fout begrepen.

@Roy: Niet alle codes hebben noodzakelijk een geldigheid van 1 jaar. Bij South park the fractured but whole, zit een code voor South Park The stick of truth op PS4, maar volgens doosje is die code maar geldig tot eind januari ofzo. Dat is dus maar een paar maanden na release. Soms heb je ook deluxe editions met codes bij en die kunnen dan weer 2-3 jaar geldig zijn.
Bij psplus die je koopt (kocht, weet niet of ze nog bestaan) via kaartjes, stond volgens mij ook een geldigheidsdatum van die code op het kaartje. Hoe het dan zit met codes die je via een kasticket krijgt, is mij niet duidelijk. Er staat zoals je al zei, geen geldigheidsdatum op.
Image

Re: PlayStation Plus

1267
Kolm wrote:
Sanity penguin wrote:@Roy: Waarom verzilver je niet meteen de code (heb ik ook gedaan), wordt dan gewoon bijgeteld bij je huidige. Dus ik zit met een einddatum ergens 2019 momenteel.
Heeft (of gaat) hij ondertussen gedaan ;)
Ik dacht eerst dat hij het wilde uitstellen tot een maand met hele leuke games ofzo, omdat hij nu misschien geen psplus had, maar dat had ik fout begrepen.

@Roy: Niet alle codes hebben noodzakelijk een geldigheid van 1 jaar. Bij South park the fractured but whole, zit een code voor South Park The stick of truth op PS4, maar volgens doosje is die code maar geldig tot eind januari ofzo. Dat is dus maar een paar maanden na release. Soms heb je ook deluxe editions met codes bij en die kunnen dan weer 2-3 jaar geldig zijn.
Bij psplus die je koopt (kocht, weet niet of ze nog bestaan) via kaartjes, stond volgens mij ook een geldigheidsdatum van die code op het kaartje. Hoe het dan zit met codes die je via een kasticket krijgt, is mij niet duidelijk. Er staat zoals je al zei, geen geldigheidsdatum op.
Vond het wel raar bij mij een tijdje terug. Had nog een code met dishonored erop, en blijkbaar was die al enkele maanden vervallen, maar toen ik hem ingaf werkte die blijkbaar nog wel :dizzy:
Image

Re: PlayStation Plus

1268
Ja Sanity dat ben ik van plan zoals je kon lezen maar wist dus niet dat dit automatisch werd opgeteld en dus niet onmiddellijk begint te lopen en je dus de resterende maanden kwijt bent begrijpt u. Ja Kolm merci voor uitleg maar er staat idd geen vervaldatum op, maar normaal gezien is dat toch een jaar altijd bij PS+ codes vandaar dat ik het raar vond.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1269
RoyVdW wrote:Ja Sanity dat ben ik van plan zoals je kon lezen maar wist dus niet dat dit automatisch werd opgeteld en dus niet onmiddellijk begint te lopen en je dus de resterende maanden kwijt bent begrijpt u. Ja Kolm merci voor uitleg maar er staat idd geen vervaldatum op, maar normaal gezien is dat toch een jaar altijd bij PS+ codes vandaar dat ik het raar vond.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ja lol, blijkbaar totaal over die eerder comment gelezen van Kolm. :O :lol:
Dacht ik eens advies te geven :p
Image

Re: PlayStation Plus

1270
Sanity penguin wrote:Ja lol, blijkbaar totaal over die eerder comment gelezen van Kolm. :O :lol:
Dacht ik eens advies te geven :p
Psst, het was fsterchele die aan Roy uitlegde dat PSPlus abo's opstapelen :p

@MrWolf: Dan heb je geluk gehad! Ik denk dat ze het soms zelf allemaal niet goed weten met hun geldigheidsdatums...
Image

Re: PlayStation Plus

1271
Toon8 wrote:
met0t0 wrote:Hoewel ik nog een jaar PS+ heb, begin ik nu toch wel weer te twijfelen, zeker met de prijsstijgingen die eraan zitten te komen :|
De prijsstijging naar 60€ is er al sinds eind augustus, of bedoel je deze niet?
Ja, ik bedoelde die wel, maar ik was vergeten dat die verhoging al was ingevoerd, oeps :p

Re: PlayStation Plus

1272
met0t0 wrote:
Toon8 wrote:
met0t0 wrote:Hoewel ik nog een jaar PS+ heb, begin ik nu toch wel weer te twijfelen, zeker met de prijsstijgingen die eraan zitten te komen :|
De prijsstijging naar 60€ is er al sinds eind augustus, of bedoel je deze niet?
Ja, ik bedoelde die wel, maar ik was vergeten dat die verhoging al was ingevoerd, oeps :p
Oude codes aan 50 euro werken blijkbaar nog als die nog verkrijgbaar zijn. Bij een lokale krantenwinkel hier is dat het geval.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1274
Lijkt inderdaad te kloppen!

Darksiders II: Deathinitive Edition (PS4)
Kung Fu Panda: Showdown of the Legendary Legends (PS4)
Until Dawn: Rush of Blood (PS Plus bonus – PS VR Required)
That’s You! (PS Plus bonus – PlayLink)
Xblaze Lost: Memories (PS3)
Syberia Collection (PS3)
Forma 8 (PS Vita & PS4)
Wanted Corp (PS Vita)

https://blog.eu.playstation.com/2017/11 ... f174398672

Voor trophyhunters: In Syberia 2 uit de Syberia collection is de speedrun trophy glitched in de EU versie. NA heeft een patch gehad, maar EU niet waardoor die trophy nog steeds niet haalbaar is...
En kung fu panda heeft een enorme online grind...
Image
cron