Re: Pronken met je Platinums

1264
Allen met plats, gewone en uitzonderlijke, van harte gefeliciteerd. :flow:

Ik laat me door jullie enthousiasme toch wel wat meeslepen en denk dat het tijd wordt voor een volgende plat voor Sora! :P
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1266
Eentje die je gratis krijgt als je alle andere trophy's unlocked hebt. :)

Ik heb nog geen idee eerlijk gezegd. Ik bevind me momenteel in een 'effegeenziningamuh' periode
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1268
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:Eentje die je gratis krijgt als je alle andere trophy's unlocked hebt. :)

Ik heb nog geen idee eerlijk gezegd. Ik bevind me momenteel in een 'effegeenziningamuh' periode
:eek:
Heb ik soms ook, steeds vaker :|

Bijna Plat R&C heb nu al een 3e playthrough moeten starten voor die RYNO nog te kunnen kopen voor 1000000 en nog te upgraden want er zijn niet genoeg vijanden en vijzen over :evil: De rest is alles klar :smug:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1274
Kolm wrote:Congrats allemaal!

@Elexus: Was die de moeite? Twijfelde toen ik die in de sale zag...
Ik ben wel fan van survival games dus ik vond deze game top! Erg verslavend ook. Soms was ik uren aan een stuk bezig zonder het door te hebben. :p De trophies zijn over het algemeen ook niet echt moeilijk en leuk om te halen. Ik kan dit spel zeker aanraden als je van survival/management games houdt. :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1275
paveman wrote:#95 (still missing 2... :() Gran Turismo
Image
Met speciale dank aan NTGSRuler en fsterchele. Die zullen zich afvragen waarom...: het helpt echt heel erg dat je een lijn van de ghost van een ander (iemand uit je friends list) beschikbaar hebt bij alle license testen. Dat was de moeilijkste trophy en het is dus erg handig dat je gaandeweg de langere tests een idee hebt of je in de buurt van de benodigde tijd zit.
Na GT5 had ik nooit verwacht ooit nog een GT op platinum te halen. De game zelf viel me 100% mee overigens. Typische GT game en dat bedoel ik in dit geval positief!
Graag gedaan Paveman! Was ik snel? :P

#80 Call of Duty Modern Warfare Remastered.
Image
Another day at the office.

Veteran was doenbaar behalve de No Fighting in the War Room missie. Redelijk irritant. De rest is piece of cake en een onderdompeling in nostalgie :love: :love:
Image
cron