Re: PlayStation Plus

1279
Huh? Niet eens Marty die het nieuws gebracht heeft... :think: What is happening in this world? Are we all going to die? :think: :lol:
Darksiders is fantastisch natuurlijk, alhoewel ik die al heb (had m anders toch ook nog op disc willen hebben, dus dat is prima)
Kung Fu... tja...
Syberia: schijnt inderdaad een outdated glitch-fest te zijn, maar ach: klinkt op zich niet verkeerd
XBlaze: geen idee wat ik me hier bij voor moet stellen, lijkt me niet direct mijn ding
Forma8/Wanted Corp: beide zouden wellicht leuk voor tussendoor kunnen zijn, maar zien er niet goed genoeg uit om andere backlog-titels voor aan de kant te zetten
Image

Re: PlayStation Plus

1285
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:Darksiders 2 is zeker de moeite, al lang getwijfeld om hem te kopen, dus leuk dat hij nu bij PS+ zit :)
Zeker ook de eerste eens proberen als ge dat nog niet gedaan hebt, behalve qua graphics was die beter dan 2
Behalve graphics én schaal. ;)
Deel 1 is veel korter, maar inderdaad zeker niet minder goed.
Image

Re: PlayStation Plus

1286
paveman wrote:
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:Darksiders 2 is zeker de moeite, al lang getwijfeld om hem te kopen, dus leuk dat hij nu bij PS+ zit :)
Zeker ook de eerste eens proberen als ge dat nog niet gedaan hebt, behalve qua graphics was die beter dan 2
Behalve graphics én schaal. ;)
Deel 1 is veel korter, maar inderdaad zeker niet minder goed.
deel 1 was anders ook al een serieuze brok :idea:

Re: PlayStation Plus

1287
Mwah. Ik denk dat ik op een uurtje of 20 zat voor de platinum van de remaster van deel 1, onnodig gerekt door een paar grindy trophies. Op zich best lang voor een adventure, maar imo geen reusachtige game.
Waar je bij deel 2 al het gevoel hebt dat je al een hele game gespeeld hebt, begint het eigenlijk pas echt.
Image

Re: PlayStation Plus

1288
Yessss ik mag weer :lol:

Line up:

Deus Ex: Mankind Divided (PS4)
Batman: The Telltale Series (PS4)
StarBlood Arena VR (PS+ Bonus)
That’s You! (PS+ Bonus)
Sacred 3 (PS3)
Book of Unwritten Tales 2 (PS3)
Psycho-Pass: Mandatory Happiness (PS Vita)
Uncanny Valley (PS Vita & PS4)
Image

Re: PlayStation Plus

1289
Lol, ik was gisteren nog teleurgesteld dat ik plots psychopass voor vita niet meer kon vinden op bol, terwijl het wel nog op mijn scherm van 2 dagen geleden stond. Dan maar de hapiness limited edition voor PS4 gekocht :shhhh:

PS4 games heb ik al en de PS VR game ken ik niet. De PS3 games heb ik ook niet geloof ik, maar book of written tales zal ik wel spelen denk ik.
Uncanny valley voor vita ken ik (nog) niet
Image
cron