Re: Pronken met je Platinums

1295
Marty wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Marty wrote:Platinum 175: Assassins Creed 2
Image
Jammer, 12e :P
Tis dat er gewerkt moet worden soms :lol:
Graaf dat je in die top 50 van de wereld zit van first achievers. Ik zit zo bij één game bij fastest op plek 20 dus lig er wslk nu al uit :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

1299
gamerke1992 wrote:
En hoe moeilijk vond je hem in vergelijking met de eerste (nadat ze drinking games makkelijker hebben gemaakt)?
Geen idee aangezien ik Watch Dogs 1 amper gespeeld heb :shh:
Maar deel 2 is goed te doen. Je hebt geen rare mini games en je hoeft geen songs te verzamelen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1302
gamerke1992 wrote:
daviduvel wrote:Platinum #39: Battlefield 1
Image
Via PSN profiles is het niet te zien, maar ik heb de platinum wel degelijk behaald. :P
Wauw shik :D Dan heb je al heel wat uren in de online gestoken :)
Tgoh, tussen de 15 en 20 uur ergens (ik weet het exacte aantal niet vanbuiten). 90% van de tijd speel ik operations. En als je voor de objectives gaat, en je kan een beetje overweg met een first-person shooter, haal je veel xp binnen waardoor het vrij snel gaat ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1303
daviduvel wrote:
gamerke1992 wrote:
daviduvel wrote:Platinum #39: Battlefield 1
Image
Via PSN profiles is het niet te zien, maar ik heb de platinum wel degelijk behaald. :P
Wauw shik :D Dan heb je al heel wat uren in de online gestoken :)
Tgoh, tussen de 15 en 20 uur ergens (ik weet het exacte aantal niet vanbuiten). 90% van de tijd speel ik operations. En als je voor de objectives gaat, en je kan een beetje overweg met een first-person shooter, haal je veel xp binnen waardoor het vrij snel gaat ;)
Dat valt dan goed mee :o Ik dacht dat je 100 uur ofzo ging hebben.
Image