Re: PlayStation Plus
1307Amai, direct 2 grote AAA games voor ps4. Is toch ook nog niet veel gebeurd? FC4 heb ik wel al ...
1308Voor mij mag die update van februari komen. Dan zou ik FC3 en FC4 gratis gekregen hebben via PS+
FC4 zou niet eens zo ver gezocht zijn. Komt FC5 binnenkort niet ergens?
1309Dacht dat ie ergens in maart ofzo kwam?NTGSruler wrote:Voor mij mag die update van februari komen. Dan zou ik FC3 en FC4 gratis gekregen hebben via PS+
1311Netjes. Mss overwegen om FC5 op release aan te schaffen. Hopelijk is FC4 een PS+ game.
1312Ik begin ondertussen overal te lezen dat het fake was. Blijkbaar had iemand dit om te lachen gemaakt en heeft iemand anders dit op reddit gezet
1313Klopt. Hij heeft dat bekend gemaakt omdat hij hoorde dat mensen hun exemplaren van Dark Souls en Far Cry gingen verkopen. En dat vond hij te ver gaan en heeft gezegd dat het een grap was.Mr.Wolf wrote:Ik begin ondertussen overal te lezen dat het fake was. Blijkbaar had iemand dit om te lachen gemaakt en heeft iemand anders dit op reddit gezet
1314Toevallig (?) heb ik net Dark Souls II voor PS4 goedkoop tweedehands kunnen vinden.
1315sorry, ik kon het gewoon niet laten....Mr.Wolf wrote:Ik begin ondertussen overal te lezen dat het fake was. Blijkbaar had iemand dit om te lachen gemaakt en heeft iemand anders dit op reddit gezet
1316Is niks hé jongen. Ga gewoon een paar uurtjes in de hoek staan, en het is opgelostGamefreak wrote:sorry, ik kon het gewoon niet laten....Mr.Wolf wrote:Ik begin ondertussen overal te lezen dat het fake was. Blijkbaar had iemand dit om te lachen gemaakt en heeft iemand anders dit op reddit gezet
1318Zou ik anders wel heel blij mee zijn. Maar straks zullen we het weten zeker? =Dminermb wrote:Waarschijnlijk zijn Knack en Rime twee van de PS+ spellen:
https://imgur.com/gallery/qcCeuGn
1320Daar ben ik weer:
Lineup februari:
Rime, PS4
Knack, PS4
Spelunker HD, PS3
Mugen Souls Z, PS3
Exiles End, PS Vita
Grand Kingdom, PS Vita (Also available on PS4)
Lineup februari:
Rime, PS4
Knack, PS4
Spelunker HD, PS3
Mugen Souls Z, PS3
Exiles End, PS Vita
Grand Kingdom, PS Vita (Also available on PS4)