Re: Pronken met je Platinums

1308
Klopt, viel me niet tegen! Alhoewel ik me (zoals gewoonlijk) nog best veel heb laten afleiden door zaken die niet nodig waren voor platinum ook.
Misschien scheelt het vooral dat ik de moeilijkste co-op missies niet alleen heb hoeven doen... :D
Nu het laatste stukje voor de 100% nog... De co-op en heist missie (hopelijk beide goed in je eentje te doen) en allerlei Franciade missies...
Image

Re: Pronken met je Platinums

1313
paveman wrote:Congrats met de plats Kolm!
Maarreh... nu geen commentaar meer op coolgamer leveren voor wat betreft snelle plats he...! :P
Zij koopt wel niet doelbewust easy plats hé. En daarbij viel die titel goed mee het is geen crap plat waar je je voor moet schamen om het zo te zeggen ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1314
RoyVdW wrote:
paveman wrote:Congrats met de plats Kolm!
Maarreh... nu geen commentaar meer op coolgamer leveren voor wat betreft snelle plats he...! :P
Zij koopt wel niet doelbewust easy plats hé. En daarbij viel die titel goed mee het is geen crap plat waar je je voor moet schamen om het zo te zeggen ;)
I know, het is maar plagerij he. ;)
Ik heb uiteraard geen commentaar op Kolm, juist alleen maar heel veel respect. Net zo goed ik overigens ook geen commentaar op coolgamer heb. Is toch juist hartstikke mooi dat hij binnen 3/4 maanden mij heeft ingehaald qua plats? :dizzy: :silly:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1315
paveman wrote:I know, het is maar plagerij he. ;)
Ik heb uiteraard geen commentaar op Kolm, juist alleen maar heel veel respect. Net zo goed ik overigens ook geen commentaar op coolgamer heb. Is toch juist hartstikke mooi dat hij binnen 3/4 maanden mij heeft ingehaald qua plats? :dizzy: :silly:
Ik ga niet ontkennen dat ik ook wel wat makkelijke plats/100% ertussen heb zitten. Maar ik zou het niet kunnen om de ene na de andere crapgame te spelen voor een easy/snelle plat. En er zitten ook wel eens moeilijke plats tussen of grinds...
Waar ik wel bewust van wegblijf tegenwoordig zijn hoofdzakelijk online of zelfs online-only games en al helemaal als het shooters zijn. Ik heb ondertussen geleerd dat die games sowieso mijn ding niet zijn en dat ze vaak onmogelijke trophies hebben. Ik heb gewoon de tijd niet om dusdanig veel te spelen dat ik ook enigzins goed ben tov degenen die niet anders doen dan die games spelen. En als je altijd opnieuw aan de verliezende kant zit dan is het al snel niet leuk meer. Tegen shooters zelf heb ik niets, singleplayer vind ik ze wel eens leuk :D

En coolgamer heeft je nog niet ingehaald qua plats, nog een kleine 20 te gaan geloof ik :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

1317
Kolm wrote:Ik ga niet ontkennen dat ik ook wel wat makkelijke plats/100% ertussen heb zitten. Maar ik zou het niet kunnen om de ene na de andere crapgame te spelen voor een easy/snelle plat. En er zitten ook wel eens moeilijke plats tussen of grinds...
Waar ik wel bewust van wegblijf tegenwoordig zijn hoofdzakelijk online of zelfs online-only games en al helemaal als het shooters zijn. Ik heb ondertussen geleerd dat die games sowieso mijn ding niet zijn en dat ze vaak onmogelijke trophies hebben. Ik heb gewoon de tijd niet om dusdanig veel te spelen dat ik ook enigzins goed ben tov degenen die niet anders doen dan die games spelen. En als je altijd opnieuw aan de verliezende kant zit dan is het al snel niet leuk meer. Tegen shooters zelf heb ik niets, singleplayer vind ik ze wel eens leuk :D

En coolgamer heeft je nog niet ingehaald qua plats, nog een kleine 20 te gaan geloof ik :p
Klopt. Maar in zijn tempo zal dat binnen 3/4 maanden wel klaar zijn, verwacht ik. Zo bedoel ik :D
Zeker aangezien ik nu met TLoH: ToCS II bezig ben = +- 80-100 uur tot plat en FF XV eraan komt = 100+ uur tot plat?)...
Image

Re: Pronken met je Platinums

1318
paveman wrote:Klopt. Maar in zijn tempo zal dat binnen 3/4 maanden wel klaar zijn, verwacht ik. Zo bedoel ik :D
Zeker aangezien ik nu met TLoH: ToCS II bezig ben = +- 80-100 uur tot plat en FF XV eraan komt = 100+ uur tot plat?)...
Oops :p
Ik weet nog niet wat het volgende gaat zijn op PS4 of PS3. Op de vita tussendoor wat visual novels aan het wegwerken uit de backlog. Heel makkelijk maar allesbehalve snel... 20-50u vaak. Tenminste als je skip read modus op 'skip read' hebt staan en alles minstens 1 keer leest. Je zou hem ook alles kunnen laten skippen en dan gaat het een stuk sneller maar dat is gewoon zinloos... En die doe ik dan nog vaak tussendoor terwijl we naar film kijken. Kwestie van iets nuttigs te hebben tijdens die uren reclame :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

1320
Sinds de laatste update van PSNProfiles zijn de url's naar de platinum afbeeldingen aangepast. Daardoor worden de afbeeldingen van platinums die hier gepost werden voor de update, nu niet meer weergegeven. Degene van na de update (of aangepaste posts) worden wel correct weergegeven.
Image