Re: Pronken met je Platinums

1324
paveman wrote:Zullen we een wedstrijdje doen Marty? Of jij eerder op 200 zit of ik op 100?
Dan kan ik héél misschien nog eens nipt van je winnen ook...! :lol:
Hahah grapjas. Voor 23 platinums heb ik bijna een jaar nodig. En jij hebt aan je profiel te zien aan 1 maand genoeg om er 3 te halen :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1325
Marty wrote:
paveman wrote:Zullen we een wedstrijdje doen Marty? Of jij eerder op 200 zit of ik op 100?
Dan kan ik héél misschien nog eens nipt van je winnen ook...! :lol:
Hahah grapjas. Voor 23 platinums heb ik bijna een jaar nodig. En jij hebt aan je profiel te zien aan 1 maand genoeg om er 3 te halen :lol:
Hehe. Ik blijf ook maar denken dat jij gemiddeld zo een paar per maand haalt. 3 in 1 maand is voor mij wel heel uitzonderlijk, hoor..! Zeker de games waar ik nu mee bezig ben (dan eerder 1 in 3 maand...). Maar goed: viel te proberen, toch? Zou ik je toch nog ergens in kunnen verslaan! :P :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1329
coolgamer wrote::Tp: 83: Batman the teltale series
Image
ook deezn behaald als nummerke 37 wel.
WAT EEN GAME!!!! zalig gewoon, voor mij beste telltales. ik kan al nie wachten op meer van telltales :D
(eigenlijk moet ik nog back to the future doen, mss maar eens doen ma diene vind ik lijk nie zo leuk xd)
Image

Re: Trophy Leaderboards

1334
Na een maand nog eens een plat gehaald. Nu dus mijn gewicht in kg bereikt aan platinums :smug:

:Tp: #81 Lara Croft Ga
Image
Zeer leuke game en deze plat is nog simpeler dan de gelijknamige Hitman omdat je hints kan gebruiken wnr je wil.
De main game voltooid zonder een enkele hint, maar die twee laatste extra levels waren soms toch breinbrekend en dus even hintje nodig :idea:
De collectibles zijn simpel te vinden en bij de level select kan je zien hoeveel er zijn en hoeveel je er al hebt.
Image
cron