Re: PlayStation Plus

1337
Marty wrote:Daar ben ik weer:

Lineup februari:

Rime, PS4
Knack, PS4
Spelunker HD, PS3
Mugen Souls Z, PS3
Exiles End, PS Vita, PS3
Grand Kingdom, PS Vita (Also available on PS4)

Zo te zien Exiles End ook voor de PS3 gratis
Image

Re: PlayStation Plus

1338
Marty wrote:Zo te zien Exiles End ook voor de PS3 gratis
Was dat een foutje in je originele post? Ik zie alleen een versie voor PS Vita en een versie voor PS4 in de store. Enkel de PS Vita versie is gratis voor mij.
Image

Re: PlayStation Plus

1339
Image
Image
Hier geeft ie aan dat ik hem ook naar mn ps3 kan downloaden. Heb helaas op moment mn ps3 niet aangesloten dus kan ook niet kijken of het echt zo is :think:

Als ik nu verder zoek op internet kan ik ook niets vinden over een ps3 versie. Zou dus een foutje in de store zijn

Hij geeft trouwens ook het zelfde aan voor Grand Kingdom. 1 apart voor de ps4 en 1 voor ps3/vita

EDIT:
Zie nu dat bij alle games voor de vita (in mijn lijst) ook het labeltje ps3 staat.
Terwijl die spellen nooit voor de ps3 zijn uitgebracht
Image

Re: PlayStation Plus

1340
Ik zie nu inderdaad wat je bedoelt. Als je naar de psvita versie gaat in de store, dan staat er daar niet dat het voor ps3 en psvita is. En als je zoekt in de store is er ook nergens een ps3 versie. Ik gok dat het een foutje is dan.

Of... er staat bij de download ook ps3 omdat je vita games ook eerst naar je ps3 kan downloaden om ze dan van je ps3 naar je psvita over te zetten?
Heb er nooit echt op gelet welke icoontjes er in de downloadlijst staan. :think:
Image

Re: PlayStation Plus

1341
Kolm wrote:Ik zie nu inderdaad wat je bedoelt. Als je naar de psvita versie gaat in de store, dan staat er daar niet dat het voor ps3 en psvita is. En als je zoekt in de store is er ook nergens een ps3 versie. Ik gok dat het een foutje is dan.

Of... er staat bij de download ook ps3 omdat je vita games ook eerst naar je ps3 kan downloaden om ze dan van je ps3 naar je psvita over te zetten?
Heb er nooit echt op gelet welke icoontjes er in de downloadlijst staan. :think:
Volgens mij is dat idd het geval. Ik heb al eerder die 'denkfout' gemaakt, waarna er simpelweg een Vita game op m'n ps3 stond om op de Vita te kunnen zetten.
Image

Re: PlayStation Plus

1344
Mr.Wolf wrote:
RoyVdW wrote:Zijn de games van maart nog niet bekend? Is er eigenlijk een vaste moment wnr Sony deze officieel vrijgeeft? Benieuwd.
Dacht elke laatste woensdag van de maand ergens rond half 6
Dan is dat deze maand letterlijk op het laatste moment ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1347
minermb wrote:Het verschilt soms wel eens. Soms is het op dinsdag of donderdag, maar vaak wordt het bekend gemaakt op woensdag.
De afgelopen maanden is het wel standaard woensdagmiddag geweest. Het is alweer heel lang geleden dat het dinsdag of donderdag was. Je kunt er dus best veilig van uit gaan dat het morgen aan het eind van de middag zal zijn.
Image

Re: PlayStation Plus

1349
Kleine toevoeging:

Vanaf Maart 2019 komen er geen ps+ games meer uit voor de ps3 en vita.
Eerst de prijzen verhogen en dan volgend jaar alleen nog maar ps4 games geven.
Gaan ze dan meer ps4 games geven?
Misschien ook wel aangezien in de update voor maart 5 games te spelen zijn op de ps4
Image

Re: PlayStation Plus

1350
Marty wrote:Kleine toevoeging:

Vanaf Maart 2019 komen er geen ps+ games meer uit voor de ps3 en vita.
Eerst de prijzen verhogen en dan volgend jaar alleen nog maar ps4 games geven.
Gaan ze dan meer ps4 games geven?
Misschien ook wel aangezien in de update voor maart 5 games te spelen zijn op de ps4
Vind ik zeer laat zelfs, de PS4 zit al over de helft van zijn levenscyclus. Misschien dat ze dan de kwaliteit van de komende maand kunnen aanhouden tot de PS5 release.
cron