Re: Trophy Leaderboards III

136
Het motiveert me enorm al die positieve commentaren te lezen. Niets ontmoedigt zo snel als tijd investeren voor ongeïnteresseerde mensen die er ogenschijnlijk geen baat bij lijken te hebben.

Misschien kunnen we allen iets leren uit de situatie rondom Coolgamer. Hij was heel erg gemotiveerd, gamen was zijn lust en zijn leven. Maar de omstandigheden voor hem waren heel andere dan voor de meesten van ons. Die omstandigheden waren ons echter niet bekend en dus maakten we er soms grapjes over. Grapjes die hem mogelijk pijn gedaan hebben.
Wellicht moeten we daarom wat opener zijn tegenover elkaar. Ik merkte van lieverlee dat ik het maken van de updates minder leuk ging vinden omdat slechts weinigen nog reageerden. Vandaar dat ik hierover wat vermeldde, me opende voor jullie commentaren. Positief of negatief.

:hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards III

150
LOL!

Er is wat tijd gaan zitten in de afhandeling van de kosten voor een verlenging van de serverhuur. :P

We zijn druk met het plaatsen van een nieuwe PRO en een drumstel voor de PS3 en meerdere gitaren. Verder is er een uitbreiding gaande van een oude hobby van me. En last but not least zodra ik een aanval krijg van meerdere zaken hard aan te willen pakken zoek ik een rustig plekje om te wachten tot die aanval voorbij is.

Jullie stille hint heb ik echter wel begrepen en mogelijk dat ik uiterlijk zondag as een nieuwe versie heb. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron