Re: Je nieuwste trophies

136
Hybris wrote:
Image
Rich and Famous voor het behalen van level 50 op Spartacus Legends op PS3.

Deze is het vermelden waard omdat het mijn zeldzaamste trophy is tot dusver: slechts 0,75% van wie de game heeft gespeeld, heeft deze.
Congrats! En je hebt hem geloof ik ook net op tijd gehaald. Las ergens dat de servers zouden sluiten rond 20-25 december ;)
Image

Re: Je nieuwste trophies

137
met0t0 wrote:Deze in Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Nog maar 3 trophies en ik heb de platinum :)
Al zullen die 3 laatste wel nog een tijdje duren.

Elite
Complete all missions with an S rank.
Dit lijkt me toch - gezien de eerdere MGS's - lastig genoeg al...! (Ben nog niet aan TPP begonnen... :()
Image

Re: Je nieuwste trophies

138
paveman wrote:
met0t0 wrote:Deze in Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Nog maar 3 trophies en ik heb de platinum :)
Al zullen die 3 laatste wel nog een tijdje duren.

Elite
Complete all missions with an S rank.
Dit lijkt me toch - gezien de eerdere MGS's - lastig genoeg al...! (Ben nog niet aan TPP begonnen... :()
Het is niet zo moeilijk eigenlijk. Als ge ongezien aan een hoge snelle door de missies gaat, lukt het snel. Gewoon alle optional objectives laten en ongezien naar de main objective sprinten, is de tactiek :p

Re: Je nieuwste trophies

141
Image
Won 6 in a row in Super Star in PES2016! Hoewel deze een stuk minder 'Rare' is dan degene in PES2015, had ik het idee dat het deze keer nog een stuk lastiger was. Niet zozeer vanwege de Super Star moeilijkheidsgraad (daar speel ik sowieso op), maar wel omdat deze moeilijkheidsgraad totaal niet te peilen is. Een voorbeeld van een rijtje uitslagen van mij:
3-1 (W), 6-1 (W), 9-0 (W), 10-0 (W), 4-1 (W), 3-6 (V)....!!! Gaat helemaal nergens over. En nee, dit lag er voor mij niet zozeer aan dat ik zo zenuwachtig was voor de 6de pot. Nee, dit lag aan Cavani... Cavani die uit alle hoeken en standen wist te scoren welteverstaan.

Uiteindelijk de trophy met een zakelijke 1-0 gewonnen. De meest lelijke goal ooit en de laatste 10 minuten rustig de bal rondspelen... :O

Maar ik ben in ieder geval erg :lol: met deze trophy. De lastigste horde is genomen :D. Na deze frustratie nu verder genieten van de rest van de game... (die erg goed is!)

Daarnaast een paar in Bliksem Komt terug: Laatste Fantasie XIII en Legende van Helden: Sporen van Koud Staal (voor review) gehaald, maar over het algemeen vind ik dat ook niet de moeite van het vermelden waard, i.t.t. voornoemde dus.
Image

Re: Je nieuwste trophies

144
RoyVdW wrote:Nog maar ééntje in het Geitenspel die stomme flappy game :L:
First time I tried had ik 9... Daarna ging het niet meer... Gene zever...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je nieuwste trophies

146
Ligeiro wrote:
Image
Odd Messiah
Rescue every Mudokon while finishing New 'n' Tasty in Hard mode

en nu stop ik met deze game, ik ga ni proberen om het nog is te doen onder de 3 uur, blegh :p
Is dit een nieuwe game of hebben de oude games trophies?

Image
Flashback mania trophy in MGS4. THANK-F'CKING-GOD.
Image

Re: Je nieuwste trophies

147
zenmaster wrote:
Ligeiro wrote:
Image
Odd Messiah
Rescue every Mudokon while finishing New 'n' Tasty in Hard mode

en nu stop ik met deze game, ik ga ni proberen om het nog is te doen onder de 3 uur, blegh :p
Is dit een nieuwe game of hebben de oude games trophies?

Image
Flashback mania trophy in MGS4. THANK-F'CKING-GOD.
ps4 versie van oddworld abe's odyssee
cron