Re: Pronken met je Platinums

1382
NTGSruler wrote:
paveman wrote:Someone's back...! (with a vengeance :D)
Congrats ruler!
Finally i'm back!! Heb het hier gemist! :love:

Doel is om dit jaar in de club van 100 platinums eigenaren te geraken! :cool:
Hé, wat toevallig... dat is ook mijn doel....! :D Ik ben niet zo heel erg van de doelen stellen als het op trophies aankomt (ja, doel is: plezier hebben!), maar ja... als je zo dichtbij de 100 zit kun je het rustig als doel nemen.. toch?
Image

Re: Pronken met je Platinums

1383
paveman wrote:
NTGSruler wrote:
paveman wrote:Someone's back...! (with a vengeance :D)
Congrats ruler!
Finally i'm back!! Heb het hier gemist! :love:

Doel is om dit jaar in de club van 100 platinums eigenaren te geraken! :cool:
Hé, wat toevallig... dat is ook mijn doel....! :D Ik ben niet zo heel erg van de doelen stellen als het op trophies aankomt (ja, doel is: plezier hebben!), maar ja... als je zo dichtbij de 100 zit kun je het rustig als doel nemen.. toch?
Ooh het is zeker een doel om er plezier in te hebben hoor! Als ik echt wou zat ik allang over de 100 door crappy easy games te spelen met een platinum (daar heb ik geen nood aan). Al zitten er zeker wel gemakkelijkere platinums in mijn lijst. Maar het schoot mij te binnen dat ik er eigenlijk niet zo héél ver meer van af zit natuurlijk. En 100 is voor velen toch wel een mijlpaal denk ik.

En dat het ook jouw doel is had ik al door! Veel werk heb je natuurlijk wel niet meer :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

1392
NTGSruler wrote:
billie91 wrote:Platinum 15: The Wolf Among Us. Leuke game, al is hij soms wat traag.
Mooi zo! Deze staat ook nog op mijn "to do" lijstje. Komt er binnenkort van..
Wel de meest makkelijke platinum die ik ooit heb behaald. 12 uur spelen en geen enkele trophy is echt te missen. Ben nu met Tales of the Borderlands bezig en daar lijkt het hetzelfde geval te zijn.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1393
billie91 wrote: Wel de meest makkelijke platinum die ik ooit heb behaald. 12 uur spelen en geen enkele trophy is echt te missen. Ben nu met Tales of the Borderlands bezig en daar lijkt het hetzelfde geval te zijn.
Dat klopt. De Telltales games zijn daar voor bekend.. Toch zijn het aangename games.
Image