Re: Pronken met je Platinums

1398
paveman wrote:Congrats! You're really back at it! :D Die 100 komt steeds meer in zicht! ;)
Was DotT een beetje de moeite?
DotT is een easy luchtige game om tussendoor te spelen. Het is nu niet direct een game of genre dat ik in huis zou halen. Maar wederom prijs ik dus het opzet van PS+ om het feit dat ik deze soort games dan probeer. De easy platinum helpt natuurlijk en ben ik eerlijk in. Heb er van genoten.

Die 100 platinums Idd!! Straks eens kijken welke game ik start als volgend project. Mss Wolfenstein the Old Blood. Of anders eindelijk eens aan de Uncharted reeks beginnen. Vind ik een mooie uitdaging eigenlijk. Alle 4 de games. (Vita game Golden Abyss heb ik al platinum. Fight for Fortune heeft geen plat).

Denk ook steeds na over mijlpalen van games. Bv: MGS V als 90e? MGS is natuurlijk wel serieuze uitdaging. Maar das net de voldoening dat je ervaart als het lukt wat velen niet verstaan aan trophy hunten :lol: En GTA Vice City wil ik als 100e.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1399
GTA VC is idd een erg mooie om als 100e te hebben! :)
Ik zou daar misschien ook wat mee bezig moeten, maar behaal simpelweg de platinum omdat ik op dat moment met die specifieke game bezig ben. Als ik er een beetje mee door kan spelen zal The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II wellicht de 100ste worden. Dat zou ik op zich niet eens verkeerd vinden... :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1400
paveman wrote:GTA VC is idd een erg mooie om als 100e te hebben! :)
Ik zou daar misschien ook wat mee bezig moeten, maar behaal simpelweg de platinum omdat ik op dat moment met die specifieke game bezig ben. Als ik er een beetje mee door kan spelen zal The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II wellicht de 100ste worden. Dat zou ik op zich niet eens verkeerd vinden... :)
Gewoon er voor gaan zeg ik! :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1404
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:Leuk NTGS maar ik heb even pauze gepakt wacht maar tot ik de aanval inzet ik ga ook voor de 100 ;p Groeten

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
100 moet dit jaar voor beide toch lukken? :hug:
Ben ik niet zeker van tenzij we een paar easy platjes toevoegen of crap die ik vermijd.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image