Re: Pronken met je Platinums

1413
Image
Platinum #127: Batman (PS4)

@Roy: Ik had sinds half december geen platinum meer gehaald en was hoofdzakelijk bezig met AC4 en online trophies. Nu dat klaar is en online trophies een beetje rust kennen, kon ik eindelijk een paar games afmaken die ik gestart was. :P

Als PSNP zijn leaderboard update sta ik ook op hoogste plek ooit voor mij op Belgisch leaderboard: 122.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1414
Congrats Kolm! 122ste in België... Ik zou je account maar wijzigen naar je NLse adres: sta je gelijk een stuk hoger wss! :D

+Congrats NTGS. Ik ben bijna jaloers dat je de andere 3 ook nog voor een allereerste keer door kunt spelen... ;)
Maar ja: ik heb minstens net zoveel Splinter Cell games die ik nog voor een allereerste keer door kan/zal spelen en weet dat jij op jouw beurt daar weer bijna jaloers op bent. :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1416
paveman wrote:Congrats Kolm! 122ste in België... Ik zou je account maar wijzigen naar je NLse adres: sta je gelijk een stuk hoger wss! :D

+Congrats NTGS. Ik ben bijna jaloers dat je de andere 3 ook nog voor een allereerste keer door kunt spelen... ;)
Maar ja: ik heb minstens net zoveel Splinter Cell games die ik nog voor een allereerste keer door kan/zal spelen en weet dat jij op jouw beurt daar weer bijna jaloers op bent. :lol:
Fantastische games!! Mocht je na de trilogie nog zin hebben in meer stealth raad ik jou met plezier Splinter Cell Blacklist aan. Die game is een serieuze evolutie tov de eerste 3 games.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1418
NTGSruler wrote:
paveman wrote:Congrats Kolm! 122ste in België... Ik zou je account maar wijzigen naar je NLse adres: sta je gelijk een stuk hoger wss!

+Congrats NTGS. Ik ben bijna jaloers dat je de andere 3 ook nog voor een allereerste keer door kunt spelen... ;)
Maar ja: ik heb minstens net zoveel Splinter Cell games die ik nog voor een allereerste keer door kan/zal spelen en weet dat jij op jouw beurt daar weer bijna jaloers op bent. :lol:
Fantastische games!! Mocht je na de trilogie nog zin hebben in meer stealth raad ik jou met plezier Splinter Cell Blacklist aan. Die game is een serieuze evolutie tov de eerste 3 games.
Ja... die heb ik ook nog klaar staan....! :lol: :lol:
@Marty: congrats! Leuke plat?

@Kolm: ik snap het probleem niet... :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

1423
paveman wrote:Ah, bedankt voor de tip!
Ik heb er een verschrikkelijke hekel aan als er collectibles in een game zijn waarvan niet wordt bijgehouden in welke omgeving (op z'n minst) je er wat mist...
En dat doet de game niet. Die houd niets bij, maar aan de andere kant, geen enkele trophy is missable :cool:

Dat haat ik aan RPG's als er missable trophies zijn. De game duurt al lang en als je er dan 2 (of meer) keer doorheen moet dan houdt het al snel op om de platinum te behalen
Image