Re: Pronken met je Platinums

1442
Colossus wrote:...
Whauw nummer 13 alweer!

Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij je eerste platinum haalde, dat zit in het collectief geheugen door de een of andere manier :D

Volgens mij heb ik er nog steeds geen :O
Ja, dat was Skyrim! :jip: :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1443
Sora_Lizard wrote:
Colossus wrote:...
Whauw nummer 13 alweer!

Ik kan me nog zo goed herinneren dat jij je eerste platinum haalde, dat zit in het collectief geheugen door de een of andere manier :D

Volgens mij heb ik er nog steeds geen :O
Ja, dat was Skyrim! :jip: :jip:
Precies! :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

1446
Inderdaad. Een game moet mij langere tijd bevallen om door te kunnen gaan. Zodra ik me echt ga zitten ergeren omdat bepaalde dingen niet lukken dan stop ik ermee. Het mag best eens behoorlijk grinden zijn of wat tegenzitten, maar zodra ik de neiging voel opkomen om de controller met het beeldscherm te laten versmelten dan stel ik mezelf de vraag of dit valt onder het hoofdstuk "lol". Als dat niet het geval is dan kap ik ermee. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1447
Sora_Lizard wrote:Inderdaad. Een game moet mij langere tijd bevallen om door te kunnen gaan. Zodra ik me echt ga zitten ergeren omdat bepaalde dingen niet lukken dan stop ik ermee. Het mag best eens behoorlijk grinden zijn of wat tegenzitten, maar zodra ik de neiging voel opkomen om de controller met het beeldscherm te laten versmelten dan stel ik mezelf de vraag of dit valt onder het hoofdstuk "lol". Als dat niet het geval is dan kap ik ermee. :D
En zo moet het eigenlijk zijn!! :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1448
:Tp: # 82 NBED: Niets Blijft Eeuwig Duister
Image
Mijn eerste plat van het jaar en ook trophy :smug: Zag dat er een trophy enkel op donderdag unlockte dus heb die eerst gedaan vandaag :P Wel vreemde game met soms puzzels waar ik niets uit kon maken zonder guide. Wel ontspannende walking simulator zoals Gone to the Rapture.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1450
:Tp: 83 Adam's Venture Origins
Image
Heel makkelijk, kort en ondermaatse game, goedkope plat voor de hunters :-" De setting sprak me aan en de omschrijving op PSN ook. Begrijp niet dat die ooit aan €50 stond, in sale vond ik die zelfs geen €10 waard zonder had ik die niet gespeeld. Maar toch tijdverdoezelend al dan niet ontspannend tussendoortje tegen de verveling op een vrije namiddag.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1453
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:Nr. 25 => Watch Dogs 2
Image
Was het moeilijk? En vond je het leuk om te halen? Ik heb de vorige watch dogs platinum gespeeld en ben dat met deze ook van plan :)

En proficiat natuurlijk :D
Ja ik vond het best leuk. De meeste trophies zijn goed te doen. Ik deed het langst over de DedSec Events. Die komen heel random op je scherm te staan en dan moet je het touchpad inhouden om te weten waar het event zich voordoet. Mijn tip is om dus te proberen steeds voor de Events te gaan wnr ze op je scherm komen (ik negeerde ze teveel tijdens mijn singleplayer missies). Zo hoef je erna niet extra lang te wachten tot ze verschijnen. ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1454
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:Nr. 25 => Watch Dogs 2
Image
Was het moeilijk? En vond je het leuk om te halen? Ik heb de vorige watch dogs platinum gespeeld en ben dat met deze ook van plan :)

En proficiat natuurlijk :D
Ja ik vond het best leuk. De meeste trophies zijn goed te doen. Ik deed het langst over de DedSec Events. Die komen heel random op je scherm te staan en dan moet je het touchpad inhouden om te weten waar het event zich voordoet. Mijn tip is om dus te proberen steeds voor de Events te gaan wnr ze op je scherm komen (ik negeerde ze teveel tijdens mijn singleplayer missies). Zo hoef je erna niet extra lang te wachten tot ze verschijnen. ;)
Ok thnx :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

1455
Proficiat! :cool:
Ik had gelukkig wel altijd gereageerd op die dedsec events en die trophy kwam naar mijn idee zelfs 2 events te vroeg, misschien dat deelnemen voldoende was voor de trophy en succesvol completen niet? Waar ik wel heb mee zitten sukkelen waren de most wanted kerels doodschieten. Echt minutenlang moeten wachten en vaak zelfs na een kwartier gewoon opnieuw laten zoeken voor hij eindelijk een target kon vinden... Leek wel alsof er niemand target wilde zijn en iedereen hunter was ofzo. Zelfs als ik een vriend vroeg om target te zijn terwijl ik bij hem in de buurt was, kwam er nog niks door. Zelf had hij al binnen een paar seconden iemand achter zijn gat zitten! :cry:
Image
cron