Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

17
Haha, thnx Elexus! Uiteraard niet zo erg als een Marty bijvoorbeeld, dus valt het wel enigszins mee. Toch? Toch? ;)
(Alhoewel: als je rekening houdt met een baan van rond de 50 uur/week en 2 kleine kindjes wellicht wel niet... :shh: )

AC Revelations is multiplayer. Voor mij zegt dat genoeg: ik ben totáál niet van de mp - is ook echt niet handig met die 2 kleintjes: niet op pauze kunnen zetten...

Wordt het niet eens tijd om inFamous Second Son op Evil te spelen en/of Mass Effect 2 op Insane (is niet zo erg als het klint, hoor ;) uit te spelen Elexus?
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

18
paveman wrote:Haha, thnx Elexus! Uiteraard niet zo erg als een Marty bijvoorbeeld, dus valt het wel enigszins mee. Toch? Toch? ; )
(Alhoewel: als je rekening houdt met een baan van rond de 50 uur/week en 2 kleine kindjes wellicht wel niet... :shh: )

AC Revelations is multiplayer. Voor mij zegt dat genoeg: ik ben totáál niet van de mp - is ook echt niet handig met die 2 kleintjes: niet op pauze kunnen zetten...

Wordt het niet eens tijd om inFamous Second Son op Evil te spelen en/of Mass Effect 2 op Insane (is niet zo erg als het klint, hoor ;) uit te spelen Elexus?
Goh awel. Second Son stond eigenlijk idd op mijn platinum to do-lijstje totdat ik zag dat je de game moest uitspelen op Expert difficulty. Als er 1 soort trophies is waar ik een regelrechte hekel aan heb, dan zijn het trophies op difficulty niveau. :p Ik heb veel te weinig geduld en ben veel te snel gefrustreerd om spellen op iets hoger dan normal te spelen. :p Ziedaar ook de reden i.v.m. Mass Effect 2. ;)
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

19
Elexus wrote:Goh awel. Second Son stond eigenlijk idd op mijn platinum to do-lijstje totdat ik zag dat je de game moest uitspelen op Expert difficulty. Als er 1 soort trophies is waar ik een regelrechte hekel aan heb, dan zijn het trophies op difficulty niveau. :p Ik heb veel te weinig geduld en ben veel te snel gefrustreerd om spellen op iets hoger dan normal te spelen. :p Ziedaar ook de reden i.v.m. Mass Effect 2. ;)
Ik dacht eerder ook altijd dat ik zelfs ook niet hoger dan Normal zou moeten spelen. Vanwege dat trophies de intrede deden :saint: dacht ik het toch maar te proberen en ziedaar: bleek dat dit me (na enige oefening) toch aardig lukte.
Misschien toch maar eens proberen....? :D

Ik laat het maar even aan anderen over om je een nieuwe voor te stellen: is wat flauw om het gras voor de voeten van anderen weg te maaien, toch?

Edit: je hebt er trouwens een paar leuke Platinums tussen te zitten... Virtue's Last Reward is toch een van mijn favoriete Vita spellen gebleken (eerlijk gezegd alleen maar geprobeerd, omdat ie gratis was via Plus). Zeker als je alle verhaallijnen doorlopen hebt voor de platinum!
Ik heb The Wolf Among Us kort geleden helemaal uitgespeeld en vond dat ook een (onverwachte) topper.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

20
Elexus wrote:Goh awel. Second Son stond eigenlijk idd op mijn platinum to do-lijstje totdat ik zag dat je de game moest uitspelen op Expert difficulty. Als er 1 soort trophies is waar ik een regelrechte hekel aan heb, dan zijn het trophies op difficulty niveau. :p Ik heb veel te weinig geduld en ben veel te snel gefrustreerd om spellen op iets hoger dan normal te spelen. :p Ziedaar ook de reden i.v.m. Mass Effect 2. ;)
Second Son is echt heel makkelijk op de Expert-moeilijkheidsgraad, zeker als ge met Evil karma speelt. Er is bijna geen verschil met de medium-moeilijkheidsgraad. Dus misschien is het nog mogelijk ;)

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

21
paveman wrote:
Elexus wrote:Goh awel. Second Son stond eigenlijk idd op mijn platinum to do-lijstje totdat ik zag dat je de game moest uitspelen op Expert difficulty. Als er 1 soort trophies is waar ik een regelrechte hekel aan heb, dan zijn het trophies op difficulty niveau. :p Ik heb veel te weinig geduld en ben veel te snel gefrustreerd om spellen op iets hoger dan normal te spelen. :p Ziedaar ook de reden i.v.m. Mass Effect 2. ;)
Ik dacht eerder ook altijd dat ik zelfs ook niet hoger dan Normal zou moeten spelen. Vanwege dat trophies de intrede deden :saint: dacht ik het toch maar te proberen en ziedaar: bleek dat dit me (na enige oefening) toch aardig lukte.
Misschien toch maar eens proberen....? :D

Ik laat het maar even aan anderen over om je een nieuwe voor te stellen: is wat flauw om het gras voor de voeten van anderen weg te maaien, toch?

Edit: je hebt er trouwens een paar leuke Platinums tussen te zitten... Virtue's Last Reward is toch een van mijn favoriete Vita spellen gebleken (eerlijk gezegd alleen maar geprobeerd, omdat ie gratis was via Plus). Zeker als je alle verhaallijnen doorlopen hebt voor de platinum!
Ik heb The Wolf Among Us kort geleden helemaal uitgespeeld en vond dat ook een (onverwachte) topper.
Ik zie dat je 1 spel hebt met 0%, ik zou zeggen probeer deze eens. Ik vond het een tof spel om de plat te halen. Is niet moeilijk, maar wel een lange speelduur. Tales of xillia. Anders heb je nog redelijk wat games met een eenvoudige plat.

Edit: zie net dat met0t0 gepost heeft, maar aangezien ik geen trophycard zie, ga ik mijn post laten staan.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

22
M-power wrote:Ik zie dat je 1 spel hebt met 0%, ik zou zeggen probeer deze eens. Ik vond het een tof spel om de plat te halen. Is niet moeilijk, maar wel een lange speelduur. Takes of xillia. Anders heb je nog redelijk wat games met een eenvoudige plat.
Ga ik zeker nog mee bezig M-power! Staat zeer hoog op m'n to-play lijst om verder te spelen!!

Ik heb trouwens ook een tip voor jou... (ja, ondanks al die platinums heb ik er een gevonden...): Deus Ex!!! Blijft voor mij een van de mooiste games op de PS3 en voor iemand met jouw skills moet die Foxiest of all hounds toch makkelijk lukken? ;)
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

23
met0t0 wrote:
Elexus wrote:Goh awel. Second Son stond eigenlijk idd op mijn platinum to do-lijstje totdat ik zag dat je de game moest uitspelen op Expert difficulty. Als er 1 soort trophies is waar ik een regelrechte hekel aan heb, dan zijn het trophies op difficulty niveau.
Image
Ik heb veel te weinig geduld en ben veel te snel gefrustreerd om spellen op iets hoger dan normal te spelen.
Image
Ziedaar ook de reden i.v.m. Mass Effect 2. ;)
Second Son is echt heel makkelijk op de Expert-moeilijkheidsgraad, zeker als ge met Evil karma speelt. Er is bijna geen verschil met de medium-moeilijkheidsgraad. Dus misschien is het nog mogelijk ;)
Ik bevestig :) ik heb zelfs helemaal geen verschil gemerkt met medium moeilijkheidsgraad.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

25
Elexus wrote:Allez, ik zal me dan eens gaan bezighouden met Second Son op Evil. :) Had toch zin om die game nog eens te spelen.

@ Gamerke: Sly Cooper Thieves in Time zie ik als 0% in jouw gamelijst. Is dat geen doenbare platinum? De vorige Sly games waren alleszins niet erg moeilijk (ik spreek uit ervaring :p).
Die moet ik nog opstarten :) Maar die ga ik zeker en vast nog spelen als ik klaar ben met de ratchet & clank trilogie en misschien nog eerst de god of war trilogie.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

27
Elexus wrote:Allez, ik zal me dan eens gaan bezighouden met Second Son op Evil. :) Had toch zin om die game nog eens te spelen.

@ Gamerke: Sly Cooper Thieves in Time zie ik als 0% in jouw gamelijst. Is dat geen doenbare platinum? De vorige Sly games waren alleszins niet erg moeilijk (ik spreek uit ervaring :p).
Er zitten 2 irritante trophies in, namelijk dat je in alle omgevingen je camera eens moet gebruiken, makkelijk te missen en achteraf mag je alle levels opnieuw proberen omdat je niet weet wat je mist. 2de irritante trophy is die danstrophy waar je geen knop mag missen.
Image

Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

28
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:
Elexus wrote:Goh awel. Second Son stond eigenlijk idd op mijn platinum to do-lijstje totdat ik zag dat je de game moest uitspelen op Expert difficulty. Als er 1 soort trophies is waar ik een regelrechte hekel aan heb, dan zijn het trophies op difficulty niveau. :) Ik heb veel te weinig geduld en ben veel te snel gefrustreerd om spellen op iets hoger dan normal te spelen. :) Ziedaar ook de reden i.v.m. Mass Effect 2. ;)
Second Son is echt heel makkelijk op de Expert-moeilijkheidsgraad, zeker als ge met Evil karma speelt. Er is bijna geen verschil met de medium-moeilijkheidsgraad. Dus misschien is het nog mogelijk ;)
Ik bevestig :) ik heb zelfs helemaal geen verschil gemerkt met medium moeilijkheidsgraad.
Ik bevestig ook. Ben heel de game maar zes keer doodgegaan op expert en dat was enkel tijdens die baasgevechten. Makkelijke game zeker op evil.
Image