Re: Je nieuwste trophies

154
Al wat overschiet hangt een beetje samen ja :) De vier eerste emblems krijg je door uit te spelen op extreme moeilijkheid (Big Boss, Foxhound, Fox en Hound) en de vijfde is voor alle wapens te verzamelen. De andere graden kan je zo overslaan. De laatste wapens krijg ik door op extreme uit te spelen. En de laatste iPod track ook, en zo de laatste gewone trophy en dan platinum.
Maar daar zijn we nog ni direct :P
Image

Re: Je nieuwste trophies

159
Finally!
Image
World Footballer of the Year
Awarded for being named World Footballer of the Year in [Become a Legend]

Het wordt echt heel erg tijd dat Konami de Become a Legend modus gaat schrappen uit PES... wat een matige mode, zeg! Een paar potjes per dag/keer valt nog te doen, maar over het algemeen: boooooooring!
Nu nog 2 BaL trophies en dan verder met de Master League. Je weet wel: de mode die PES absoluut de moeite waard laat zijn (en in mijn beleving boven FIFA uit laat stijgen).
Image

Re: Je nieuwste trophies

162
Eentje in Mirror's Edge:

Still counting
Attain a Time Trial star rating of 50

Bij deze zijn alle trophies voor de time trials gedaan :)
Nu nog de speedruns proberen doen en dan heb ik de platinum. Als die speedruns van de chapters lukken, tenminste :O

Re: Je nieuwste trophies

164
met0t0 wrote:Eentje in Mirror's Edge:

Still counting
Attain a Time Trial star rating of 50

Bij deze zijn alle trophies voor de time trials gedaan :)
Nu nog de speedruns proberen doen en dan heb ik de platinum. Als die speedruns van de chapters lukken, tenminste :O
Wtf nu al?? Ik vond deze game echt te frustrerend moeilijk dus opgegeven toen ik die time trails even had uitgetest en speedruns :P
Heb die game hier nog liggen ik zal eens zien. Denk dat er trouwens een trophy glitched is want die 'head over heels' heb ik nooit kunnen unlocken terwijl ik wel via YouTube heb opgezocht en hetzelfde deed.

@Zenmaster; Komaan haal die plat dat zijn we van jou gewoon moeilijke :cool:
Image

Re: Je nieuwste trophies

165
Lol. Ik ga proberen, maar tzal ni makkelijk worden. Wordt wel weer een mooie dan als het lukt :) Iets minder dan 900 mensen hebben hem...
Het zal op techniek aankomen, want de moeilijkste puzzels zijn random. Ben nu bezig met nog wat trophies van het verhaal die ik gemist heb.
Image
cron