Re: Trophy Leaderboards II

151
Hybris wrote:Leuke update! (Ook leuk dat er dit keer geen verwijzing naar mijn hidden trophies in zit...)
:D
Ik begrijp dat je dat inmiddels wel een beetje zat zult zijn. Mijn excuses: ik heb daar net zo goed ook aan mee gedaan...
Ik wist trouwens ook niet zeker of het nou een bewuste keus was, of niet om die hidden trophies te laten staan. Als het bewust is, hoef je ook niet een constante herinnering te krijgen dat die trophies nog verborgen zijn.
Het blijft alleen wel een erg makkelijk iets om grapjes over te maken, die ninja trophies van je.... ;) :P
Image

Re: Trophy Leaderboards II

152
Sora_Lizard wrote:Misschien 'vechten' we deze competitie rustig uit in het leaderboard topic! ^^
Goed idee! :D
RoyVdW wrote:
paveman wrote:Nice. Iedereen verliest het hier op alle vlakken van Marty
Alle vlakken? Ik win een sprint met de fiets denk ik. Game gerelateerd heb ik ook meer completion :P
Maar idd daar stopt het...
Bijdehandje! :P
Maar je hebt gelijk: ik had specifieker moeten zijn… Het ging bij jullie om aantal en vervolgens plats. Op die vlakken verslaat (op dit forum althans) Marty ons allemaal ;)
Image

Re: Trophy Leaderboards II

153
Weet dat je dat bedoelde Paveman :P Die gast kiesmaarwa zal er wel al rond de 300 hebben. Weet niet of die hier zit maar heb die op PSN en heeft lijst verborgen staan.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

154
paveman wrote:Ik begrijp dat je dat inmiddels wel een beetje zat zult zijn. Mijn excuses: ik heb daar net zo goed ook aan mee gedaan...
Het was voor de grap bedoeld hoor... Ik vind die grappen helemaal niet erg.
Ik wist trouwens ook niet zeker of het nou een bewuste keus was, of niet om die hidden trophies te laten staan. Als het bewust is, hoef je ook niet een constante herinnering te krijgen dat die trophies nog verborgen zijn.
Helaas is het wel bewust. Ik deelde vroeger een Playstation 3 met mijn broer en hij heeft eens een FIFA trophy gehaald met een save-file van iemand anders op mijn account. De regels op psnprofiles.com zijn zo dat je deze dan moet verbergen, omdat je anders niet meer in de leaderbords opduikt. Als het aan mij lag, wiste ik die FIFA trophy gewoon, maar dat is helaas niet mogelijk.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

156
81.93% completion... De 82% is in zicht :P Nu nog opletten dat ik de platinum in Dungeon Siege III niet per ongeluk voor Rayman Legends haal :nerd: :P
Image

Re: Trophy Leaderboards II

157
Kolm wrote:81.93% completion... De 82% is in zicht :P Nu nog opletten dat ik de platinum in Dungeon Siege III niet per ongeluk voor Rayman Legends haal :nerd: :P
Hoeveel dagen nog? :)
Image

Re: Trophy Leaderboards II

158
paveman wrote:Hoeveel dagen nog? :)
Nog 115 punten, maar vrijdagavond tot dinsdagavond ben ik niet thuis dus ik mis zaterdag tem maandag al kan ik wel de weekly doen gelukkig. Ergens in de loop van volgende week dus waarschijnlijk. :)
Image

Re: Trophy Leaderboards II

159
Alweer een leuke update :)
Ik zal echter zelf de strijd eventjes staken waarschijnlijk omdat er niet zoveel trophies te (snel) te halen zijn in Project CARS en ik eigenlijk alleen nog maar die game speel :p

Re: Trophy Leaderboards II

160
met0t0 wrote:Alweer een leuke update :)
Ik zal echter zelf de strijd eventjes staken waarschijnlijk omdat er niet zoveel trophies te (snel) te halen zijn in Project CARS en ik eigenlijk alleen nog maar die game speel :p
I feel your pain, ik ga ook niet veel edelmetaal bijverdienen de komende weken :o
Of Nintendo zou plots moeten beginnen samenwerken met Sony en trophies toevoegen op de switch :D

Ik denk dat ik eerder de Lotto ga winnen dan dat dat gaat gebeuren :lol:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Trophy Leaderboards II

161
Stany7 wrote:I feel your pain, ik ga ook niet veel edelmetaal bijverdienen de komende weken :o
Of Nintendo zou plots moeten beginnen samenwerken met Sony en trophies toevoegen op de switch :D

Ik denk dat ik eerder de Lotto ga winnen dan dat dat gaat gebeuren :lol:
De lotto winnen is niet moeilijk, een paar euro kan je er toch wel eens mee winnen... maar die jackpot :P

Met 82.03% is de grens van 82% completion geslecht! Nu nog behouden :q:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

162
I feel you Kolm (on a whole different level). Ik zie net dat ik nu net de 66% gepasseerd ben... :D Al ga ik dat niet lang in stand houden, aangezien ik snel wel weer nieuwe games zal beginnen... :(
Image

Re: Trophy Leaderboards II

163
paveman wrote:I feel you Kolm (on a whole different level). Ik zie net dat ik nu net de 66% gepasseerd ben... :D Al ga ik dat niet lang in stand houden, aangezien ik snel wel weer nieuwe games zal beginnen... :(
De truuk is om nieuwe games ook volledig uit te spelen :p Daarmee ben ik uiteindelijk de laatste percenten omhoog gegaan. Het zou wel sneller gaan als ik ook eens een paar oude games zou uitspelen :q:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

164
Die DLC die er achteraf bijkomt zoals bv bij Rocket League die ik dan niet meer doe omdat het geld kost en de game opzij heb gelegd vanwege platinum verlaagt het altijd :|
Image

Re: Trophy Leaderboards II

165
RoyVdW wrote:Die DLC die er achteraf bijkomt zoals bv bij Rocket League die ik dan niet meer doe omdat het geld kost en de game opzij heb gelegd vanwege platinum verlaagt het altijd :|
De helft van de Rocket League DLC is gratis moest ge het niet weten.