Re: Pronken met je Platinums

1523
Marty wrote:
paveman wrote:Zie je Marty: ga je toch nog eerder die 200 halen dan ik de 100! :lol: :lol:
Ja als ik nog snel wat kortere spellen ga spelen, maar nu heb ik op de planning: Ghost Recon, Skyforge en Vikings: Wolves of Midgard
Ah, neem je tijd! Ik heb toch maar besloten dat ik graag The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II als 100ste plat wil hebben (i.p.v. random). Ik ben nog met Tales of Berseria bezig voor review, wat dus voorrang heeft. Ik zit op 36 uur van +- 50 om het uit te spelen? En vervolgens nog een uurtje of 10-15 voor plat van TLoH. In mijn werk- en gezinssituatie betekent dit minimaal een maand (veel meer dan een uur gamen per dag lukt me helaas niet)... net rond de tijd dat mijn vrouw uitgerekend is v.w.b. de geboorte van onze 3de spruit... :relief:
Oftewel: je hebt nog 1/2 maanden de tijd voor de laatste 4.... dat moet je toch wel lukken...?

Of misschien moet ik toch maar een paar dagen vrij nemen in de drukste periode van het jaar voor ons.... :O :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1524
paveman wrote: Ah, neem je tijd! Ik heb toch maar besloten dat ik graag The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II als 100ste plat wil hebben (i.p.v. random). Ik ben nog met Tales of Berseria bezig voor review, wat dus voorrang heeft. Ik zit op 36 uur van +- 50 om het uit te spelen? En vervolgens nog een uurtje of 10-15 voor plat van TLoH. In mijn werk- en gezinssituatie betekent dit minimaal een maand (veel meer dan een uur gamen per dag lukt me helaas niet)... net rond de tijd dat mijn vrouw uitgerekend is v.w.b. de geboorte van onze 3de spruit... :relief:
Oftewel: je hebt nog 1/2 maanden de tijd voor de laatste 4.... dat moet je toch wel lukken...?

Of misschien moet ik toch maar een paar dagen vrij nemen in de drukste periode van het jaar voor ons.... :O :lol:
Mss die dagen dat je krijgt bij de geboorte gebruiken als game dagen? :lol: Grapje natuurlijk!!
Image

Re: Pronken met je Platinums

1526
Ik krijg geen dagen bij geboorte NTGSRuler! Een van de voor-/nadelen van eigen baas zijn: je krijgt niets, maar kunt wel zelf bepalen wat je wel/niet wil doen. :)
Mss dat ik dit weekend nog een paar vrije uurtjes weet te vinden :lol:

Congrats Frans! Je hebt het :Tp: -virus te pakken zie ik! Ik kijk al uit voor mijn plek op de leaderboards!!!

PS: vanwege het tempo van coolgamer natuurlijk. I don't feel threatened by you yet, old man! :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

1529
Sora wist mij net te vertellen dat ik blijkbaar de tweede was (volgens PSNP) om indertijd de platinum te halen van Bridge Constructor :D
Review zal daar wel voor iets tussen gezeten hebben, sta volgens mij nergens anders in de top 50 voor de eersten die 100% halen...
Image

Re: Pronken met je Platinums

1530
gamerke1992 wrote:Die bruggenbouw game is zo te zien wel populair :p
Ik had de game al een hele tijd geleden aangeschaft nav de review van Kolm. Vervolgens ben ik het spel uit het oog verloren tot een week geleden. Het is bij tijd en wijle best uitdagend en vaak ook hilarisch. Voor een paar uur tussendoor zeker een aanrader, hoewel ik de huidige prijs niet weet.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu