Re: Pronken met je Platinums

1532
Sora_Lizard wrote:
gamerke1992 wrote:Die bruggenbouw game is zo te zien wel populair :p
Ik had de game al een hele tijd geleden aangeschaft nav de review van Kolm. Vervolgens ben ik het spel uit het oog verloren tot een week geleden. Het is bij tijd en wijle best uitdagend en vaak ook hilarisch. Voor een paar uur tussendoor zeker een aanrader, hoewel ik de huidige prijs niet weet.
Ik zal het onthouden ;) Ideaal om eens als aanbieding ofzo te kopen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1533
gamerke1992 wrote:
Sora_Lizard wrote:
gamerke1992 wrote:Die bruggenbouw game is zo te zien wel populair :p
Ik had de game al een hele tijd geleden aangeschaft nav de review van Kolm. Vervolgens ben ik het spel uit het oog verloren tot een week geleden. Het is bij tijd en wijle best uitdagend en vaak ook hilarisch. Voor een paar uur tussendoor zeker een aanrader, hoewel ik de huidige prijs niet weet.
Ik zal het onthouden ;) Ideaal om eens als aanbieding ofzo te kopen.
Klopt, €15 ga ik er nu niet aan geven ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1534
:Tp: 86 Mevr. Pac-Man
Image
Weekje vrij = leer- en gametijd. Eindelijk nog eens een plat. En direct een frustrerend moeilijke. Haast onmogelijk zonder die save exploit en vaak geluk gebaseerd. Games waren vroeger toch een pak moeilijker hoewel ze toch zeer simpel waren :? :P De meneer game blijkt nog moeilijker te zijn maar ik ga eerst iets anders spelen genoeg arcade nu :relief:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1536
Gamefreak wrote:bij nummer 100 moet je het forum hier trakteren ! Dat weet je toch hé Roy !!
Sony mag ons wel eens trakteren vind ik bij zón moment bv 10 euro bon voor op PSN. Ja nummer 100 ben ik al over aant denken dat moet een specialleke worden. Benieuwd wanneer ik eraan zal komen heb al genoeg voorraad liggen voor die grens te overschrijden yeah!

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1541
paveman wrote:
NTGSruler wrote:Bijna 200 voor Marty!! Ik verwacht een special over alle platinums, een top 5 waar je meest trots op bent, de top 5 moeilijkste, top 5 raarste... :lol:
En soort terugblik op 200 Marty :Tp: 's
Ik vind het een leuk idee ruler!! :D
Topidee. Vooral no pressure hé Marty :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

1542
NTGSruler wrote:Bijna 200 voor Marty!! Ik verwacht een special over alle platinums, een top 5 waar je meest trots op bent, de top 5 moeilijkste, top 5 raarste... :lol:
Ik verwacht ook altijd een zak vol met geld, maar dat krijg ik ook nooit :cry:
Ik denk dat ik mn plat hunt maar op 199 stil zet :shh:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1543
Hoe is het begonnen bij jou? Spendeer je er veel geld en tijd aan? Heb je andere plat hunters in je lijst waarbij uw collectie nietig lijkt? Wat zeggen je ouders of partner van je gamegedrag? Hoelang gaat u nog door? Streeft u naar de top van Nederland? Mss moet je er iets over neerpennen je ervaringen wil ze wel eens lezen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1544
RoyVdW wrote:Hoe is het begonnen bij jou? Spendeer je er veel geld en tijd aan? Heb je andere plat hunters in je lijst waarbij uw collectie nietig lijkt? Wat zeggen je ouders of partner van je gamegedrag? Hoelang gaat u nog door? Streeft u naar de top van Nederland? Mss moet je er iets over neerpennen je ervaringen wil ze wel eens lezen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Vind ik een heel leuk idee!!! Get to know the person behandeling 200 plats ;)

@marty: en jij denkt te kunnen weerstaan aan 199 plats op je account? :evil: :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1545
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:Hoe is het begonnen bij jou? Spendeer je er veel geld en tijd aan? Heb je andere plat hunters in je lijst waarbij uw collectie nietig lijkt? Wat zeggen je ouders of partner van je gamegedrag? Hoelang gaat u nog door? Streeft u naar de top van Nederland? Mss moet je er iets over neerpennen je ervaringen wil ze wel eens lezen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Vind ik een heel leuk idee!!! Get to know the person behandeling 200 plats ;)

@marty: en jij denkt te kunnen weerstaan aan 199 plats op je account? :evil: :cool:
Platinum 198: Bears can't Drift
Image
Nog 1 te gaan :O (voor 199 plats :p)
Image
cron