Re: PlayStation Plus
1607Bwa niet echt. Het is natuurlijk allemaal duidelijker, maar je zal het verhaal wel kunnen volgen.NTGSruler wrote:Erg als je Borderlands 1 niet hebt gespeeld?
Ik ben grote fan van de reeks en kan het alleen maar aanraden.
1609Heel goed nieuws van Borderlands bij PS+
Ik was nog altijd niet aan de games begonnen, nu heb ik ze allemaal samen op PS4
Ik was nog altijd niet aan de games begonnen, nu heb ik ze allemaal samen op PS4
1610Psst, Borderlands 1 zit hier niet inmet0t0 wrote:Heel goed nieuws van Borderlands bij PS+
1613Blijkbaar komt er nog een nieuwe dlc uit voor borderlands 2 (zit in de handsome collection) En zou dienen als een brug tussen Borderlands 2 en 3
Ze denken dat de dlc 9 juni uitkomt. Gelijk met E3. Steam versie zal gratis zijn, dus hopelijk de console versies ook
Ze denken dat de dlc 9 juni uitkomt. Gelijk met E3. Steam versie zal gratis zijn, dus hopelijk de console versies ook
Return to the award winning shooter-looter for a new adventure that sets the stage for the upcoming Borderlands 3. Sanctuary is under siege, the Vault’s map has been stolen and a toxic gas is poisoning Pandora. Fight new bosses, explore new zones, get new loot (including an entirely new tier beyond Legendary) and join up with Lilith and the Crimson Raiders to take on a deranged villain hell-bent on ruling the planet
Returning players can pursue an increased level cap of 80, while newcomers can automatically boost to level 30 and dive straight into the action.
1615PS3 dacht ik niet. Dacht ergens gelezen had dat de ps3 maar een max aantal DLC's kon hebben en dat ze dus al aan de max zaten met Borderlands
1616Vanwege de trophies dan?Marty wrote:PS3 dacht ik niet. Dacht ergens gelezen had dat de ps3 maar een max aantal DLC's kon hebben en dat ze dus al aan de max zaten met Borderlands
Zou ergens wel gek zijn dat alle versies behalve de PS3 versie dit zouden krijgen, toch?
Mij maakt het weinig uit, ik had toch al beide versies.
1617Trophies denk ik niet aangezien Burnout ook bijne 100 trophies heeft maar die heeft ook weer meer dlc dan Borderlands
Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd gelezen en kan het ook niet meer vinden
Even afwachten wat ze gaan doen. Nu eerst maar even MCgee afschieten
Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd gelezen en kan het ook niet meer vinden
Even afwachten wat ze gaan doen. Nu eerst maar even MCgee afschieten
1618Ik heb nog een jaartje ps plus bijgekocht vanwege de promotie in de playstation store. Nu vond ik onderstaande tekst die ik kreeg heel opvallend. Nu lijkt het net alsof ze altijd maar 41,99 euro zullen aanrekenen bij automatische verlenging? Dat kan toch niet, want dat zou wel heel leuk zijn.
Er staat letterlijk: 'Er wordt elk jaar een terugkerend abonnementsbedrag ter hoogte van 41,99 euro in rekening gebracht'
Er staat letterlijk: 'Er wordt elk jaar een terugkerend abonnementsbedrag ter hoogte van 41,99 euro in rekening gebracht'
1619Ik denk dat je gewoon voordat je weer moet verlengen dat het jaar bedrag is aangepast. (naar €59,99) (tweede alinea)
1620Vreemde verwoording en zo dus onduidelijk ja. Zou ik toch straf vinden. Dus jij hebt een domiciliëring? Natuurlijk mooie truc om te verdienen als mensen deze vergeten te annuleren. Voor mij geen auto formule. Ik wil het altijd manueel verlengen dan heb ik controle.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk