Re: PlayStation Plus

1624
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Heel goed nieuws van Borderlands bij PS+ :D
Ik was nog altijd niet aan de games begonnen, nu heb ik ze allemaal samen op PS4 :)
Psst, Borderlands 1 zit hier niet in :(
Ja, maar die hadden we denk ik al eens via PS+ gekregen? Of zo zit het toch in mijn hoofd :P

1626
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Ja, maar die hadden we denk ik al eens via PS+ gekregen? Of zo zit het toch in mijn hoofd :P
Blijkbaar hebben we Borderlands voor de PS3 in 2012 voor PSPlus gehad, je hoofd had gelijk :lol:
Aha! :cool:
Dan ga ik wel nog eens mijn PS3 moeten uithalen, dat had ik wel fout in gedachten :P

1627
Thanks Marty!!
En daarbij gelijk ook de bevestiging dat het niet voor de PS3 versie is ;)
Borderlands 2 er maar weer es bij pakken dus! :D

Ik heb alleen mijn disc van de Handsome Jack Collectie uitgeleend. Weet iemand hoe ik de game dan toch kan starten via de PS Plus licentie zonder de game te verwijderen en opnieuw te installeren?
Image

1635
NTGSruler wrote:Ik vind persoonlijk PES wel mooi! In het verleden die games regelmatig gespeeld. Alleen eerlijk is eerlijk... De platinum is denk ik niet makkelijk? Online dan vooral?

Ik kijk hiervoor naar Paveman ;)
Online lijkt nog mee te vallen. Daarnet eens trophy guide bekeken. Ik denk niet dat ik het ga spelen though. Ik heb al genoeg aan mijn carrière met Brugge op fifa voorlopig.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image