Re: Trophy Leaderboards II

166
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Die DLC die er achteraf bijkomt zoals bv bij Rocket League die ik dan niet meer doe omdat het geld kost en de game opzij heb gelegd vanwege platinum verlaagt het altijd :|
De helft van de Rocket League DLC is gratis moest ge het niet weten.
Ja maar ik ben klaar met die game ik bedoel dit in het algemeen.
Image

Re: Trophy Leaderboards II

167
Kolm wrote:
paveman wrote:I feel you Kolm (on a whole different level). Ik zie net dat ik nu net de 66% gepasseerd ben... :D Al ga ik dat niet lang in stand houden, aangezien ik snel wel weer nieuwe games zal beginnen... :(
De truuk is om nieuwe games ook volledig uit te spelen :p Daarmee ben ik uiteindelijk de laatste percenten omhoog gegaan. Het zou wel sneller gaan als ik ook eens een paar oude games zou uitspelen :q:
Klopt, maar dat doe ik meestal ook wel :P
Ik heb alleen nog steeds last van die PS+ games die ik 10 min een kans heb gegeven en waar ik maar liefst 1 trophy, of wellicht 1/2 meer voor heb behaald...
Image

Re: Trophy Leaderboards II

168
De telling is weer verricht en binnenkort verschijnen de nieuwe overzichten. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

169
Soms denk ik ‘Ach even een uurtje gamen’ en als ik dan even later op de klok kijk is het vier uur later. ‘Huh? Waar is de tijd gebleven?
Herkennen jullie dit verschijnsel? Als er iets tijd vreet dan is het wel gamen. Gisteren had ik weer zo’n gevoel maar dan in verband met het schrijven van weer een stukje voor onze geliefde Leaderboards.

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Drie personen zijn in de laatste twee weken in level gestegen, fsterchele23 bereikt level 28, Kolm gaat naar level 38 en Marty stijgt naar level 48. Het zit hem deze keer echt in de 8!

Platinums:
Maak de riemen maar weer vast, negen mensen halen een of meer platinums. Dat zijn er slechts drie minder dan verleden keer, maar ze weten het recordaantal van 24 (vierentwintig) platinums te scoren! Dat is er toch weer een meer dan vorige keer.

Het recordaantal van 5 platinums van Kolm wordt verbroken door Marty die er deze keer 6 scoort. Toch laat ook Kolm zich weer gelden met een nieuw record van 4 platinums op één dag! NTGSruler en paveman scoren ieder met 3 platinums ook niet slecht. In dat licht bezien zijn de scores van coolgamer, fsterchele23 en Hybris met elk twee wat magertjes in dit gezelschap en Elexus en Tjeefkeuh doen het met elk eentje ondanks alles toch beter dan velen van ons.
Elexus is hiermede toch een plaatsje gestegen en deelt de 13e plek met Stany.
Gefeliciteerd alle platinum vinders!

Completion:
Roy doet toch tijdelijk een stapje terug op weg naar zijn 100e platinum. Geen opvallende plaatswisselingen deze keer.

Rarity:
NTGSruler blijft de lijst aanvoeren en verder valt alleen op dat fsterchele23 een plaats stijgt ten koste van dividedx11.

Zo, dat is ook weer gebeurd. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!

Tot de volgende!
Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

172
Heerlijke update weer (en reactie van Stany :lol:)
Ik had geen flauw idee dat ik tussen de vorige update en nu gewoon 3 platinums gehaald heb (ik had 2 verwacht)... Niet slecht, niet slecht :smug: :lol:
Image

Re: Trophy Leaderboards II

176
Amai, veel platinums behaald laatste tijd! :cool:
Misschien is mijn volgende die van WRC 5, als ik daar ooit nog eens verder mee ga. Voor de rest zal het bij hier en daar een eenzame trophy in Project CARS blijven, vrees ik :q:

Re: Trophy Leaderboards II

177
Ben ik nou de enige die de tijd vergeet tijdens het gamen? :girl:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

180
Sora_Lizard wrote:Ben ik nou de enige die de tijd vergeet tijdens het gamen? :girl:
Zeker niet ;)
Vooral als ik 's avonds om 22u30 ofzo nog een game opstart en denk om kort even tot middernacht te gamen, blijf ik sowieso minstens tot 2u doordoen :p
cron