Re: Pronken met je Platinums

1666
Image
Platinum #140: WRC 5

Dit leek heel erg makkelijk, tot blijkt dat de Nambucca stage in Australie altijd vastloopt bij het laatste checkpoint als je regen/mist weercombinatie hebt... Enige manier om er voorbij te komen is om die stage op te geven, maar dan geef je automatisch alle volgende stages van die dag ook op. En je krijgt een time penalty van 1 minuut per opgegeven stage (2 in dit geval). Het is daarna gewoon onmogelijk om die time penalty weg te werken in de volgende 3 stages van de rally. Pas als je het hele championship hebt doorlopen (grotendeels skippen op laatste rally na) kan je een nieuw contract kiezen met weer Australië in de hoop dat je beter weer hebt. Pas de 7de keer was de goeie keer in mijn geval en alles samen 6-7u extra kwijt terwijl de game sowieso al snel ging aanvoelen als een grind... En je moest die rally ook winnen tijdens de career, in de quick rally telde het niet voor trophy :nerd:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1674
Gefeliciteerd met jullie nieuwe platinums. :flow:

Het wordt tijd dat ik me ook weer bezig ga houden met gamen. De game waarmee ik me nu onledig houd gaat echter geen platinum opleveren. Ik zie me nog niet in minder dan 5 uur door de Last Guardian walsen. :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu