Als je doelt op de servers dan is de platinum nog te behalen. Alleen de servers van de PS3 versie is offlineNTGSruler wrote:Betekent dit ook dat TLOU niet 100% te behalen valt?
Re: PlayStation Plus
1712Weet niet of er nog veel activiteit is op de mp maar nu zal dat wel zo zijn vermoed ik door PS+. Alhoewel iedereen die deze game wou spelen dat allang gedaan heeft.Marty wrote:Als je doelt op de servers dan is de platinum nog te behalen. Alleen de servers van de PS3 versie is offlineNTGSruler wrote:Betekent dit ook dat TLOU niet 100% te behalen valt?
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1713Playstation 3: Multiplayer trophies zijn NIET meer te halen. 100% enkel mogelijk indien je de online trophies al hebt.NTGSruler wrote:Betekent dit ook dat TLOU niet 100% te behalen valt?
Er zijn 4 mp trophies (2x brons, 2x goud) in de base game die je dus ook nodig hebt voor de platinum.
Daarnaast zijn er nog 14 DLC multiplayer trophies.
Playstation 4: Multiplayer trophies zijn WEL te halen! 100% is dus nog steeds mogelijk.
Er zijn 4 mp trophies (2x brons, 2x goud) in de base game die je dus ook nodig hebt voor de platinum, dit zijn dezelfde als op PS3 en eigenlijk komt het neer op 2 journeys online completen.
Daarnaast zijn er ook 14 DLC multiplayer trophies. Deze zijn erg gelijkaardig, maar waar je op de PS3 op elke DLC map 1 keer 3 downs/executions (= kills) moest halen zonder dood te gaan in die game, is het nu op PS4 minimum 5 downs/execution halen op elke map in 1 game en mag je wel doodgaan tijdens de game. Op PS4 zijn de DLC trophies dus wat makkelijker geworden dan op PS3, enige moeilijk is nog om de DLC mappen te krijgen want mensen moeten er op voten...
Ik zag ergens op facebook iets langskomen dat TLOU2 geen multiplayer zou krijgen, maar ik kan het niet meer terugvinden...
1714Bedankt voor de uitleg Kolm!! Mss toch maar de platinum een doel maken mooie game. En dan TLOU II aanschaffen. Er zit hier alleszins iemand met ervaring met de game om de trophies te halen
1715Dus de plat is gemakkelijker op PS4 dan op 3 aangezien je mag sterven ipv volledig opnieuw te beginnen of bedoel je enkel de DLC? Weet je ook toevallig of de difficulty trophies cumulatief zijn?
Ja Ruler ik ken het ook is zkr een mooie om te halen niet de gemakkelijkste ook.
Ja Ruler ik ken het ook is zkr een mooie om te halen niet de gemakkelijkste ook.
1716De multiplayer guide op PSNP legt eigenlijk het allerbeste uit hoe je die journeys in mp moet aanpakken. Eigenlijk alles negeren behalve 100% missies. Altijd moeilijke missies selecteren, zodat je op het moment van een 100% missie een makkelijke kan selecteren. Als je de makkelijke ook op andere momenten selecteert, dan worden ze op den duur ook moeilijk omdat je er steeds meer van nodig hebt bij elke keer dat je ze selecteert.NTGSruler wrote:Bedankt voor de uitleg Kolm!! Mss toch maar de platinum een doel maken mooie game. En dan TLOU II aanschaffen. Er zit hier alleszins iemand met ervaring met de game om de trophies te halen
Dat van dat sterven gaat enkel over de multiplayer DLC trophies. Difficulty trophies stacken op PS3 alleszins wel. Je zou easy > easy+ > grounded+ kunnen doen om alle difficulty trophies in 3 playthroughs te halen. Daar zit ook nog een trukje in dat je dan bij grounded+ de game van achter naar voren moet spelen omdat je dan op die manier de resources van je easy+ hebt bij elk checkpoint.RoyVdW wrote:Dus de plat is gemakkelijker op PS4 dan op 3 aangezien je mag sterven ipv volledig opnieuw te beginnen of bedoel je enkel de DLC? Weet je ook toevallig of de difficulty trophies cumulatief zijn?
1717Dat snap ik niet goed? Hoe kan je normaal en moeilijk halen als je enkel easy speelt? Of moet je enkel het laatste hoofdstuk doen?
1718easy > easy+ > grounded+RoyVdW wrote:Dat snap ik niet goed? Hoe kan je normaal en moeilijk halen als je enkel easy speelt? Of moet je enkel het laatste hoofdstuk doen?
Dus 3 playthroughs en die grounded+ unlockt dan alles van normal/hard/survivor/grounded en de + varianten ervan.
En door op grounded+ de checkpoints van achter naar voren te spelen, heb je telkens al je spullen van easy+ nog waardoor het een stuk makkelijker wordt.
1719Ok die uitdaging kunnen we aangaan. Alhoewel het vreemd is dat het op die manier gaat. Grounded heb ik nooit gespeeld op PS3, maar op deze manier kan dat niet al te moeilijk zijn dan
1720Mooie maand, zeker belangrijk met The Last of Us Part II dat eraan komt
Ik heb hem al op PS4, maar hoe meer mensen hem spelen, hoe beter
Ik heb hem al op PS4, maar hoe meer mensen hem spelen, hoe beter
1721Heb pas een jaarabo kaart gekocht. Nu vraag ik me af hoeveel tijd ik krijg vooraleer ik deze moet ingeven? Misschien een stomme vraag maar vind het niet en de verkoper wist het ook niet hoelang de code geldig is. Is al bijna drie jaar geleden dat ik dit nog eens heb gekocht fysiek.
1723Ik ben niet zeker, maar ik dacht ook dat je een jaar had om deze in te geven.NTGSruler wrote:@Roy Volgens mij zijn die kaarten een jaar geldig.
1725Neen, dus in feite blijft die aangekochte kaart altijd geldig tot ingave?
Blijkbaar toch niet zo'n domme vraag stel je voor dat ik dit nu koop voor Sinterklaas voor iemand en ik pak het al in dan zou de code vervallen zijn moest de ingevingstijd maar één maand na aankoopactivering zijn?
Als iemand het kan vinden dan is het wel interessant om dit te weten. Zou eens naar GM kunnen bellen als zij dit niet weten dan niemand
https://www.playstation.com/nl-be/explo ... %3Aps-plus
Blijkbaar toch niet zo'n domme vraag stel je voor dat ik dit nu koop voor Sinterklaas voor iemand en ik pak het al in dan zou de code vervallen zijn moest de ingevingstijd maar één maand na aankoopactivering zijn?
Als iemand het kan vinden dan is het wel interessant om dit te weten. Zou eens naar GM kunnen bellen als zij dit niet weten dan niemand
https://www.playstation.com/nl-be/explo ... %3Aps-plus