Re: PlayStation Plus

1727
RoyVdW wrote:Dus morgen worden de nieuwe games van november bekend gemaakt? Moet zien dat ik TLOUR nog op tijd download en ik het abo activeer
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Vandaag of morgen ergens inderdaad

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1737
Ik vind t maar 'meh'. Genoeg backlog, dus je hoort me alsnog niet klagen, hoor!
Titanfall is niet echt mijn genre. Voor wat ik begrijp was die echter ook voor € 2 -4 op te pikken in Sales in de laatste paar maanden. Dat vind ik dan wat een cheap shot als main game.
En Monster Energy Supercross... tja.. hij zal toch niet voor niets maar 67% scoren op metacritic, zeker...? Sowieso niet een game waar ik andere titels voor zal laten liggen.
Image

1738
Ik vind die racegames van milestone heel plezant maar ik snap heel goed dat deze niet voor iedereen weggelegd zijn én niet alleen deze één simulator is maar ook door lange laadtijden. Ze kunnen zeker niet aan de kwaliteit van codemasters maar ze maken degelijke racegames. Kvind 67 wel beetje heel weinig maart das dan ook maar mijn mening.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1739
paveman wrote:Ik vind t maar 'meh'. Genoeg backlog, dus je hoort me alsnog niet klagen, hoor!
Titanfall is niet echt mijn genre. Voor wat ik begrijp was die echter ook voor € 2 -4 op te pikken in Sales in de laatste paar maanden. Dat vind ik dan wat een cheap shot als main game.
En Monster Energy Supercross... tja.. hij zal toch niet voor niets maar 67% scoren op metacritic, zeker...? Sowieso niet een game waar ik andere titels voor zal laten liggen.
+2 ;)
Image

1740
Titanfall 2 heb ik zelf al maar nog niet aan begonnen. Game heeft ook wat multiplayer trophies, dus als iemand daarvoor te vinden is... (geen idee meer welke het waren, maar als ze samen te doen zijn, graag!)

Monster Energy Supercross is misschien wel wat voor mij. Motocross vind ik wel leuk, maar nog maar zelden een game gespeeld waar het inzit!
Image