Re: Pronken met je Platinums

1742
NTGSruler wrote:
Marty wrote:Platinum 204: Sniper Ghost Warrior 3
Image
Toffe platinum. Niet teveel last gehad van bugs?
Alleen 1 keer door de grond gezakt toen ik aan een hekje hing en me liet vallen :lol: En 1 vastloper.
En je moet steeds als je een item die onder r1 zit steeds selecteren anders werkt ie niet na een bepaalde tijd. Maar voor de rest prima game (al zullen er veel niet mee eens zijn)
En de kill cam is zo standaard als maar kan. Staat er 1 met een rocket launcher op een heli te schieten en moet ik die dus afsniperen. Komt de kill cam heeft ie ineens geen rocketlauncher meer :think: Dus op een gegeven moment de cam maar uitgeschakeld, scheelt ook weer tijd.

Kill cam van Sniper Elite 3 is beter (andere makers) en ben dus ook benieuwd naar Sniper Elite 4 (staat al geinstalleerd)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1743
#74: LEGO Jurassic World
Image
Het oorspronkelijke plan was LEGO Marvel Super Heroes, maar samen met een vriend begonnen aan Jurassic World en de superhelden werden tijdelijk aan de kant geschoven...

De volgende platinum wordt toch iets anders dan meteen weer een LEGO game. Kanshebbers: Far Cry 4, Uncharted 4, Assassin's Creed: Unity, Deadpool (PS3), Assassin's Creed IV: Black Flag (PS3), ... (backlog = first world problem)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1747
NTGSruler wrote:
Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd allemaal. :cool:

Nu ik nog eentje . . . :P
Waar is de platinum? :think: :P
Hier is de platinum!

Adam's Venture Origins:
Image
Nr. 19! (Nooit gedacht dat ik er meer dan 2 of 3 zou halen maar er is nu iemand die me steeds aanmoedigt om door te gaan!)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1749
@Kolm; Gek bezig bijna 150 :smug:
@Frans; Proficiat :cool:

:Tp: 97 Late Dienst
Image
Veel beter dan De Bunker van dezelfde ontwikkelaar. Heb hem drie keer uitgespeeld na elkaar met andere keuzes bijna elke kan het verhaal soms wijzigen. Dit was gwn een interactieve film van ongeveer een uur die heel spannend is goede thriller. Heb wel daarna een guide gebruikt voor alle eindes anders moet je de game zeven keer uitspelen.

Bij deze heb ik ook de grens van 91% completion gehaald en die van 4000 trophies :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

1752
RoyVdW wrote::Tp: 98 Energiecyclus
Image
Heel makkelijk zeker met guide als je even vastzit of je de glitch gebruikt. Deze plat valt anders te halen in een recordtijd :P
Wel mooi plaatje ik zie graag katachtigen.

Begin al te twijfelen over mijn 100e welke ik ga nemen :smug:
Nummer 100 een iets uitdagerende game?
Image

Re: Pronken met je Platinums

1753
Ja ik heb keuze genoeg met de backlog, maar ik haal ze toch allemaal ooit dus welke nr ze zijn is onbelangrijk in principe hé ;)
Kiezen jullie mss maar. 99 ga ik Oxenfree van maken denk.

Retail A-keuzes:
-Mirror's Edge Catalyst
-Uncharted 4
-Shadow of Mordor
-AC Unity
-AC Syndicate (liever niet spelen voor Unity)
-Sherlock Holmes DD

PSN B-keuzes:
-Unravel
-Transistor
-Pac-man
-Deadly Tower of Monsters
-Valley
-LA Cops
Image

Re: Pronken met je Platinums

1754
Sora_Lizard wrote:
NTGSruler wrote:
Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd allemaal. :cool:

Nr. 19! (Nooit gedacht dat ik er meer dan 2 of 3 zou halen maar er is nu iemand die me steeds aanmoedigt om door te gaan!)
Toen de trophies er net waren had ik ook nooit gedacht een platinum te halen. :| En zie nu bijna 9 jaar later (eerste trophy "Marksman" behaald op 25 oktober 2008) en 204 platinums rijker. (en eerste platinum was Resident Evil 5 :) )

@ Roy
Inderdaad zoals Ruler al zegt: de 100ste mag (moet :lol: ) een uitdagender platinum zijn. Niet een die je binnen 5 uur binnen hengelt (en ook geen telltale game :lol: )
Image

Re: Pronken met je Platinums

1755
Wat maakt dat voor jullie nu uit. Jij bent ook niet aan +200 geraakt zonder hier en daar een makkelijkere te hebben hoor een plat is een plat het is gwn plezant ze te halen omdat ik zo games ontdek die ik anders mss nooit had gespeeld of gekent :smug: Maar idd ik zal wel zien kies jullie dan ipv al die commentaren :D
Image