Re: Trophy Leaderboards II

181
ik was al vergeten dat ik uncharted onlangs platinum had gespeeld lol xd volgende keer gak der nie aangraken denk ik aan 2. de enigsten die in het verschiet zit is sebastien loeb rally en ik ga nog eens men xdoos aanleggen en alan wake spelen dus even geen trophies oooh :p
wel smijtn met die levels en die 8'en :p
Image

Re: Trophy Leaderboards II

182
Prachtig verwoord terug. Het was natuurlijk vakantie voor mij met 3 platinums. Gamen staat weer op lager pitje voor de moment. En de tijd vergeten met gamen heb ik zelden. Ik ga graag ook gaan sporten, eten op redelijk vaste tijdstippen en er is al wel eens iemand die binnenkomt wanneer ik aant gamen ben. Maar dit is nu. Een jongere versie van mij (paar jaren terug) heeft zich destijds meerdere malen verbaasd over het uur. Een ganse dag online potjes call of duty modern Warfare of modern Warfare 2 spelen en mezelf afvragen hoe het kwam dat het al avond was!!! Good times..
Image

Re: Trophy Leaderboards II

184
Uren dagen weken van mijn leven vlieden onmerkbaar heen en zo ook weer twee weken tussen deze en de vorige PXtR Leaderboard tellingen. Alweer een overlijdensberichtje schrijven voor deze twee weken die door enkele gamers wel goed gebruikt zijn.

Over het geheel genomen zijn drie mensen in level gestegen en hebben zes leden samen 13 platinums bij elkaar gegamed.

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Elexus stijgt een level, gaat daarmee divided voorbij en op jacht naar Mr.Wolf. Ook Maxidomino en Sanity wisten in level te stijgen.
Hybris en met0t0 zitten er nu wel heel dichtbij. Hybris eens in positief licht, hij voelde zich wat in de steek gelaten omdat ik niets zei over de hidden trophy’s de laatste keer.

Platinums:
Ook hier weet Elexus te klimmen en staat nu gelijk met gamerke. Ondertussen maakt Sanity zich uit de voeten met maar liefst 3 platinums op jacht naar daviduvel.
13 platinums . . . de vakanties zijn blijkbaar voorbij.  desondanks weet Kolm er 4 te scoren en ook Sanity doet het met 3 niet slecht. Verder hebben Elexus en Marty (2) en paveman en Stany met elk een platinums weten te ontlokken aan verschillende games.

Shampi weet de score nog steeds op nul (0) te houden en ik denk dat de game waarin hij een platinum zou willen halen nog moet worden uitgevonden, “Duvels verzamelen en drinken”, “Fust alle kratten Jupiler” of zo iets.

Completion:
Totaal geen beweging in Completion deze keer.

Rarity:
Sora stijgt een plaats met niets doen of beter gezegd Sanity daalt een plek door nieuwe games te spelen.
Een groepje dat we goed in de gaten moeten houden: paveman, Kolm, met0t0, Tjeefkeuh en Marty die zo dicht bij elkaar staan en strijden om de zilveren en bronzen medal.


Zo, dat is ook weer gebeurd. Veel succes en vooral veel plezier met gamen! :cool:

Tot de volgende!
Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

189
KAN IEMAND DIE KLOK EENS EEN TIJDJE STILZETTEN? Bij voorkeur in een weekend!

Opnieuw hebben drie mensen de horde van een level genomen en hebben acht gamers samen 19 platinums bij elkaar gegamed. Vermeldenswaard is het feit dat coolgamer in de achterliggende periode maar liefst 7 (zeven) platinums gescoord heeft. Daar valt mijn bek van open. Bij mijn weten een nieuw record in (iets langer dan) 2 weken.

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Coolgamer, met0t0 en NTGSruler stijgen een level. Deze keer zit het hem in de 9. Coolgamer naar 39, met0t0 naar 19 en ruler naar 27 = 3 x 9!

Platinums:
Wie behaalden deze periode allemaal een of meer platinums?
Om te beginnen coolgamer natuurlijk met 7, het wachten is nu op een uitgever die games van 5 minuten uitvindt, paveman en Roy met elk 3, NTGSruler met 2 en dan met ieder een: gamerke, Kolm, Sanity en Tjeefkeuh.
Door de platinum van gamerke zakt Elexus een plaatsje. ;(

Completion:
Slechts het feit dat coolgamer onze billie voorbij stoomt is hier waard om vermeld te worden.

Rarity:
Paveman lijkt een beetje afstand te nemen en zo te zien kruipen Kolm, met0t0, Tjeefkeuh en Marty wat dichter naar elkaar toe. Ach, het is koud in de winter zullen we maar zeggen.


Zo, dat is ook weer gebeurd. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!

Tot de volgende!
Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Trophy Leaderboards II

193
Eindelijk nog eens een level gestegen, al is het nog steeds niet zo hoog :p
Rarity ligt inderdaad heel dicht tegen elkaar :O Nu ik met Life Is Strange bezig ben, zal dat mijn rarity niet goed doen aangezien die platinum zo belachelijk makkelijk is :p