Re: PlayStation Plus

1817
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Mooiste als in mooiste graphics? Of beste game? :P
Waarom niet allebei! :O

Ik weet dat mijn huidige mening sterk beïnvloed is door survival en afdoet aan hoe goed de singleplayer is :q:
Drm heb ik die survival links laten liggen om het niet te vergallen. Heb TLL nog liggen en daar wil ik met goesting aan beginnen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1818
Kolm wrote:

Ik weet dat mijn huidige mening sterk beïnvloed is door survival en afdoet aan hoe goed de singleplayer is :q:
Ik vond U4 zowiezo niet beter dan de eerste 3. Ongeacht Survival of niet. Survival staat los van de main game vind ik en zou dan ook je mening niet mogen beïnvloeden. De game is prachtig graphicsgewijs dat wel. De eerste 2 Uncharted games waren voor mij persoonlijk de beste, de derde vond ik de minste.

Beetje zelfde verhaal als met de Splinter Cell serie voor mij. De eerste was nog altijd de beste voor mij. De muziek en dan vooral het FBI level waren destijds gewoon fenomenaal. Op Playstation, Blacklist de laatste game, vond ik ook wel nog iets hebben. Veel modernere versie al kwam het voor mij allemaal wat minder indrukwekkend naar voren tov de eerste Splinter Cell game. Maar ja, niets kan tippen aan goede nostalgie..
Image

1820
Ik ben het met Ruler eens. Voor mij zijn de eerste 2 UC's absoluut de beste, voor mij 2 iets voor op 1 (kwestie van verbeteren wat al goed was). 3 viel me toen gelijk al tegen. Niet een slechte game, maar misschien dat de verwachtingen bij mij na deel 2 ook wel te hoog waren. Al moet ik zeggen dat ook bij het spelen van de remaster me opviel dat ik m zo goed niet vond als de eerste 2 (terwijl deel 1 me juist positief verraste).
Deel 4 vind ik slechts iets beter dan deel 3. Ik moest ook ontzettend wennen aan de game, dat helpt ook niet mee, maar de wow-factor ontbrak voor mij (alhoewel de game grafisch natuurlijk wél top is).
Image

1823
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:

Ik vond U4 zowiezo niet beter dan de eerste 3. Ongeacht Survival of niet. Survival staat los van de main game vind ik en zou dan ook je mening niet mogen beïnvloeden. De game is prachtig graphicsgewijs dat wel. De eerste 2 Uncharted games waren voor mij persoonlijk de beste, de derde vond ik de minste.

Beetje zelfde verhaal als met de Splinter Cell serie voor mij. De eerste was nog altijd de beste voor mij. De muziek en dan vooral het FBI level waren destijds gewoon fenomenaal. Op Playstation, Blacklist de laatste game, vond ik ook wel nog iets hebben. Veel modernere versie al kwam het voor mij allemaal wat minder indrukwekkend naar voren tov de eerste Splinter Cell game. Maar ja, niets kan tippen aan goede nostalgie..
Vooral graphicsgewijs :p Ik vond dat de singleplayer van even goede kwaliteit was als de vorige games! Maar toch voelde deze anders aan, omdat die meer open was. Ook de gebieden waren een voor prachtig hier.
Die survival heb ik eerlijk gezegd niet gedaan, dus geen idee wat dat net is haha.
Image

1827
Marty wrote:De games zijn te downloaden. Ik kan alleen Uncharted 4 niet toevoegen omdat ik het volgende in bezit heb:
Uncharted 4 Multiplayer Currency
Zelfde hier... Het is dat ik net survival heb gedaan dat ik weet dat ik via een pre-order code wat extra currency heb gehad, maar zelfs dan nog zie ik niet in waarom je dan de game niet mag kopen. Zonder psplus zou ik de game dus ook niet digitaal kunnen kopen daardoor.
Dus als je de game ooit als pre-order hebt gekocht en daarna verkocht, dan mag je hem niet digitaal een tweede keer kopen? :think:
Hopelijk fixen ze dat nog!

Edit:
Ik vond dit nog ergens als comment op de PSBlog:
Lads I looked at my ‘Library’ inside the PS+ section you can download.(or at least I am now d/l the single player.. mp was bad)
Zelf nog niet getest of dit werkt.
Image

1830
RoyVdW wrote:Dat is klote Marty dan zal je die moeten kopen ze denken mss dat je de game al hebt aangeschaft? Niet leuk.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Het is ondertussen al gefixed en kan hem nu gewoon downloaden. Ik heb de disc versie al gehad en daardoor waarschijnlijk die currency ook.
Image