Re: Pronken met je Platinums

1817
Dat zijn afbeeldingen op een bepaalde site en die site staat nu niet meer toe dat afbeeldingen op een third party site getoond worden of maar een maximum aantal keer, tenzij je je abo upgrade. Maar dat gaat dus over het abo van de persoon die die afbeeldingen heeft geüpload. Miner ofzo had dat een tijdje terug hier op het forum ook.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1818
Kolm wrote:Dat zijn afbeeldingen op een bepaalde site en die site staat nu niet meer toe dat afbeeldingen op een third party site getoond worden of maar een maximum aantal keer, tenzij je je abo upgrade. Maar dat gaat dus over het abo van de persoon die die afbeeldingen heeft geüpload. Miner ofzo had dat een tijdje terug hier op het forum ook.
Ah ok!! :P Wel wreed ambetant!
Image

Re: Pronken met je Platinums

1819
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Dat zijn afbeeldingen op een bepaalde site en die site staat nu niet meer toe dat afbeeldingen op een third party site getoond worden of maar een maximum aantal keer, tenzij je je abo upgrade. Maar dat gaat dus over het abo van de persoon die die afbeeldingen heeft geüpload. Miner ofzo had dat een tijdje terug hier op het forum ook.
Ah ok!! :P Wel wreed ambetant!
Jep, paar jaar geleden heeft imageshack zijn gratis gedeelte ook opgedoekt en toen waren er ook veel guides die in de problemen kwamen. Onderandere degene die ik had gemaakt. Voordeel bij mijn guides was wel dat er nog een tekstbeschrijving bij staat. Als ik ooit is tijd heb dan upload ik ze wel eens ergens anders... (Heel veel tijd)
Image

Re: Pronken met je Platinums

1820
#76: Assassin's Creed IV: Black Flag (PS3)
Image
Zo, dat ging sneller dan verwacht.... Alleen nog een DLC-trophy om 100% completion te hebben :angry: .

Volgende gaat niet voor binnenkort zijn, maar waarschijnlijk wordt het nog iets van mijn PS3 backlog: God of War: Ascension, Deadpool of de Prince of Persia trilogy...
Last edited by Hybris on 30 Aug 2017 10:43, edited 1 time in total.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1821
Hybris wrote:#75: Assassin's Creed IV: Black Flag (PS3)
Image
Zo, dat ging sneller dan verwacht.... Alleen nog een DLC-trophy om 100% completion te hebben :angry: .

Volgende gaat niet voor binnenkort zijn, maar waarschijnlijk wordt het nog iets van mijn PS3 backlog: God of War: Ascension, Deadpool of de Prince of Persia trilogy...
Nice! Als je toevallig nog 2 andere mensen vindt, dan wil ik je met die laatste wel helpen. Moet wel even game opnieuw installeren en DLC opnieuw downloaden.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1825
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd! Je gaat weer lekker de laatste tijd! :cool:
Thnx. Even een paar platinums binnen hengelen voordat Destiny 2 er is
Image


Platinum 208: Transistor
Image
Proficiat hoe was die die heb ik ook nog gekocht in sale maar nog niet aan gekomen :)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

1826
@ Roy

Wel een leuke game. 2 playthroughs en paar trophies die wat lastig kunnen zijn maar wel te doen zijn.
1 trophy is allemaal tests redden waar je random skills krijgt, krijg je niet de goede kan het nog wel eens lastig worden. Maar er komt een run dat je met goede skills begint en dan is het goed te doen

Platinum 209: Everybody's Gone to the Rapture
Image
De loop/ren snelheid had van mij wel iets sneller gemogen
Image

Re: Pronken met je Platinums

1827
Marty wrote:@ Roy

Wel een leuke game. 2 playthroughs en paar trophies die wat lastig kunnen zijn maar wel te doen zijn.
1 trophy is allemaal tests redden waar je random skills krijgt, krijg je niet de goede kan het nog wel eens lastig worden. Maar er komt een run dat je met goede skills begint en dan is het goed te doen

Platinum 209: Everybody's Gone to the Rapture
Image
De loop/ren snelheid had van mij wel iets sneller gemogen
Gefeliciteerd! :cool:

Wat de snelheid van voortbewegen aangaat denk ik dat het hier wel aardig beschreven is: https://www.pressxtorevive.com/everybodys-gone-rapture/
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Pronken met je Platinums

1830
Marty wrote:
NTGSruler wrote:Eens iemand anders dan Marty zijn eindeloze platinum-stroom :lol:

Tearaway Unfolded. Eindelijk.
Image
Dude :| wat maak je me nou. Was bezig met 5 op een rij te posten zonder onderbrekingen. Kan dat nu ook wel stop zetten :lol:

Congrats met Tearaway :cool:
Oeps. Dan maar opnieuw proberen je ketting van 5 platinums posten? ;)
Image
cron